Nedidelė lietuvių ekspozicija nepasimetė kinų stendų margumyne, sulaukė didelio lankytojų susidomėjimo. Prie nuotolinių, judesiais valdomų ekranų, demonstruojančių dizaino produktus, nuolatos būriavosi žiūrovai. Susidarydavo net eiles norinčių pasklaidyti virtualų dizaino darbų rinkinį.

Lietuvių stendu domėjosi žurnalistai, interviu ėmė regiono televizijos kanalai, o reportažą iš Lietuvos dizaino stendo vakaro žiniose turėjo galimybę pamatyti Guangdongo regiono, kurio populiacija virš šimto milijonų, žiūrovai. 
Lietuvos dizainas nestokojo dėmesio ir už parodos ribų. KEA (Europos tyrimų ir konsultavimo kultūrinių industrijų srityje bendrovė) organizuotuose susitikimuose su Kinijos įmonių atstovais buvo užmegzta ne viena daug žadanti pažintis. Kinų gamintojai, įvertinę Lietuvos dizainerių galimybes, aktyviai domėjosi bendradarbiavimo galimybėmis, kuriant naujus produktus.
Kaip teigia Lietuvos dizainerių sąjungos pirmininkas Tautvydas Kaltenis, išvyka į ICIF paroda buvo labai reikalinga ir sėkminga. Lietuvos dizainas pasirodė kaip kūrybiškas, inovatyvus ir pasaulines tendencijas atspindintis procesas, kuris gali tapti reikšminga priemone Lietuvos pramonei rasti naujas pasaulines rinkas.

Be industrinio dizaino, ICIF parodoje buvo pristatomi kino, sceninių menų, žaidimų industrijos bei tradiciniai amatai.

Visoje parodoje šiemet eksponavosi virš 2000 stendų, per 4 dienas juose apsilankė apie 2 mln. lankytojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)