1. Kokybiškai išsimiegokite

Veikiausiai esate girdėjęs, kaip koks nors šaunuolis giriasi, jog miega tik 4–5 valandas per parą, o visą kitą laiką skiria „pasaulinės reikšmės“ reikalams. Atrodytų, kad už tai galima pagirti, tačiau iš tikro tokio žmogaus turi būti gaila, rašoma menslife.com skelbiamoje publikacijoje.

Miego trūkumas, pasirodo, tiesiogiai susijęs su libido smukimu. O ar žinojote, kad sveiku laikomas vyras per naktį patiria nuo trijų iki septynių erekcijų. Įvykus erekcijai, į penį, kaip žinia, priteka daug deguonies turinčio kraujo, o šitai reiškia, kad kuo trumpiau vyras miega, tuo mažiau kuro priteka į jo „baką“. Taigi, pasistenkite kaip reikiant išsimiegoti, tiktai šiukštu nepersistenkite – nepramiegokite paties įdomiausio.

2. Būtinai „treniruokitės“

Apmaudžiai klysta tie, kurie galvoja, kad kuo ilgiau užsitęs laikotarpis be sekso, tuo svaigesnių orgazmų vėliau pavyks patirti. Deja, yra kitaip, mat norint sužibėti pasiekimais sekso srityje, lygiai kaip sporto atveju, privaloma treniruotis.

Kaip rodo pastarojo meto tyrimai, reguliarūs lytiniai santykiai ilgainiui priveda prie daug lengviau pasiekiamo orgazmo, nekalbant jau apie erekciją. Per tokias „treniruotes“ ne tik išlaisvinami endorfinai ir stimuliuojantys hormonai, kaip antai testosteronas, bet ir priplūsta energijos bei gerokai padidėja pasitikėjimas savo kūno galiomis.

Kai seksualinis gyvenimas vyksta su pertrūkiais, iškyla į varpą einančių arterijų užsiteršimo grėsmė, o šito rezultatas – žemas pajėgumas, ištvermė, netgi ryškėjantis riebalų sluoksnis ties varpos šaknimi, dėl kurio organas (koks siaubas!) atrodo mažesnis negu yra.

3. Sveikai maitinkitės

Veikiausiai teko pastebėti, kad riebus maistas, ypač prieš meilės žaidimus, gali trukdyti sklandžiai priartėti prie logiškos tokių žaidimų pabaigos. O ar žinojote, kad cinko ir vitamino B trūkumas mažina testosterono atsargas?

Vis dėlto tai nereiškia, kad metas įsigyti maisto papildų. Užteks, jei pasistengsite įtraukti į mitybos racioną kuo daugiau grūdinių kultūrų, vaisių, daržovių, liesos mėsos ir pieno produktų. Be to, jei norite nepriekaištingai pasirodyti meilės žaidimų arenoje, turėtumėte susilaikyti nuo apetitą žadinančių saldžių kepinių, aplietų storu šokolado sluoksniu.

4. Nesižavėkite dviračiais

Nors dviračiams ir suteiktas šių laikų transporto priemonės statusas, be saiko jais žavėtis nederėtų. Net teigiamas dviračių sporto poveikis širdies ir kraujagyslių sistemai neturėtų pernelyg motyvuoti. Kodėl? Kadangi pernelyg užsitęsęs ir ypač glaudus penio sąlytis su kietu ir ne itin patogiu balnu gali privesti prie penio „nusilpimo“, t. y. sutrikdyti jo kraujotaką. Jeigu gyvenimas be dviračio jums neįsivaizduojamas, bent balną pakeiskite minkštesniu.

5. Nenusiteikite pralaimėti

Nustokite vaidinti, kad pralaimite! Jokiu būdu nesistenkite tyčia prakišti partnerei žaisdami, tarkim, tenisą arba biliardą. Laiku užgauta kovotojo styga, pasirodo, skatina testosterono gamybą, o šitai, savo ruožtu, didina seksualinį aktyvumą, be to, ne trumpam, o net kelioms paroms. Todėl neturte bijoti ne tiktai stengtis iš paskutiniųjų, bet ir laimėti. Iškovotos pergalės gerokai papildo seksualinį rezervą.

6. Pamirškite apie įžanginę taurę vyno

Pernelyg gausus alkoholio vartojimas mažina testosterono atsargas ir lemia silpnesnį susijaudinimą bei orgazmą. Aišku, pagunda išgerti vieną kitą taurę vyno ar stiklą mėgstamo koktelio gali būti ypač didelė, ypač jei niekaip neišeina atsipalaiduoti, bet reikia stengtis ją įveikti. Neturite pamiršti kuo rizikuojate, o būtent – tapti partnerės akyse ne tiktai alkoholiku, bet dar ir turinčiu potencijos problemų. Tikėtina, kad partnerė bent iš pradžių norės padėti, bet kas nutiks vėliau?

7. Pamirškite apie įžanginę cigaretę

Rūkymas kenkia ne tiktai plaučiams. Privalote suprasti, kad dėl šio žalingo įpročio prastėja kraujo cirkuliacija genitalijų srityje. Remiantis specialistų teikiama informacija, impotencija ir įvairaus sunkumo erekcijos sutrikimai rūkalius ištinka dukart dažniau negu nerūkančius vyrus.

8. Atsisakykite kvaišalų

Dėl kvaišalų (narkotikų) vartojimo testosterono gamyba pradeda „buksuoti“ ir šitai paveda pačiu svarbiausiu momentu. Ypač toks efektas būdingas marihuanai ir kokainui, todėl be jokių skrupulų palikite iliuzinį ir apgaulingą narkotikų kuriamą pasaulį ir grįžkite į realybę. Privalote suprasti, kad ir tikrovėje įmanoma patirti malonumą, ir vienas jo šaltinių – seksas.