*Haylay ir Nicko romantinės kelionės įspūdžiai, kuriuos pateikia „menshealth.com“ skaitytojų laiškų rubrikoje:

Mes su Nicku draugavome jau metus ir nutarėme vykti pirmų atostogų kartu. Susipažinome darbe – abu rašėme kelionių brošiūras; abiejų svajonių šalis buvo Kroatija. Mes beveik gyvenome kartu, vis tik nekantriai laukiau savaitės, kurią praleisime vienui vieni.

Sekso srityje mėgome nuotykius – seksas nuošaliame kampelyje per draugų vestuves, kur nors lauke ir pan.

Atostogos buvo tikra palaima. Mūsų santykiai dar buvo medaus mėnesio stadijoje, taigi, pusdienį tingiai gulėdavome paplūdimyje, paskui grįždavome į viešbutį popietiniam seksui. Ketvirtą dieną iš Dubrovniko išplaukėme į mažą salą. Saloje buvo vienintelis paplūdimys. Pamačiusi užrašą prie įėjimo į paplūdimį ir tolumoje vaikštančius nuogus žmones, supratau, koks čia paplūdimys.

Nė vienas iš mūsų iki šiol nebuvome nudistų paplūdimyje; neketinome išsirengti nuogai, bet visi į mus spoksojo, buvo nesmagu likti su maudymosi kostiumėliais. Pastebėjau, kad viena moteris nenuleidžia akių nuo Nicko, tada man ėmė patikti mintis būti nuogiems priešais kitus, ypač, kai jiems akivaizdžiai patinka tai, ką mato.

Nudistai

Nickas nuėjo išsimaudyti. Stebėdama jį pro saulės akinių viršų pastebėjau, kad ir kiti jį nužiūrinėja, visų akys nukreiptos į jo penį. Suvokimas, kad visas paplūdimys stebi mano vaikiną, stipriai jaudino.

Mes gulėjome ant smėlio, skiriami uolų nuo kitų žmonių, todėl, kai Nickas išsimaudęs grįžo, pamaniau – greitas seksas būtų puiku, ir niekas mūsų nepastebėtų. Laiko veltui neleidome, ėmėme aistringai bučiuotis – juk bet kas galėjo praeiti pro šalį.

Nickas ėmė švelniai glostyti man spenelius, jaučiau prie kojos jo kietėjantį penį. Pasiekiau ranką jo erekcijos apimtą penį ir nukreipiau į save; jis įėjo į mane iš nugaros. Jis lėtai judėjo pirmyn ir atgal, stengdamasis nekelti triukšmo, ranka glamonėjo man krūtis. Kai Nickas ėmė judėti greičiau, aš sušnibždėjau: „Stipriau.“ Tada atsimerkiau ir pamačiau netoli mūsų ant uolos stovintį išvaizdų vyriškį ir įdėmiai mus stebintį. Aš aiktelėjau, Nickas irgi jį pamatė, tik nė vienam iš mūsų tai netrukdė.

Sugavau to vyro žvilgsnį, nenusukau akių, jis stebėjo, kaip mes su Nicku patiriame stiprų orgazmą. Leisti nepažįstamam žmogui prisijungti prie mūsų sekso, tegu ir stebint per atstumą, buvo neįtikėtinai erotiška. Tiesa, mums pasimylėjus, jis pradingo.

Savo vietelėje išgulėjome iki vakaro. Kas kartą, kam nors einant pro šalį, tylai krizendavome – juk niekas nenumanė, kas neseniai čia vyko. Į Dubrovniką grįžome paskutiniu keltu, slėpdamiesi po saulės akiniais ir skrybėlėmis – kad mus stebėjęs vyras netyčia nepažintų. To vyro nebematėme, nors iš dalies būčiau to norėjusi. Dar ir dabar, prisimindama akimirką, kai į mus žiūrėjo, pašiurpstu iš jaudulio. Dabar žinau – kartais verta rizikuoti.

*Šios istorijos veikėjų vardai pakeisti.