Seksas viešoje vietoje nėra pažymėtas visuomenės pritarimo antspaudu. Vis dėlto, užsiėmimas tuo, kas yra draudžiama, yra puikus seksualinio gyvenimo pagardinimo būdas. Tabu pakrauna daugelį iš mūsų, nes baimė ir aistra yra dvi labai plonos monetos pusės, teigia sekso terapeutė Sari Cooper iš Niujorko, įkūrusi Meilės ir sekso centrą. Bučiniai, glamonės ir net sueitis viešumoje paspaudžia atlikėjo mygtuką, kurį turime kiekvienas iš mūsų. Mintis, kad kažkas kitas nuotoliniu būdu mus stebi, gali labai įkvėpti, health.com priduria S. Cooper.

Ir jaudulį kelia ne vien rizika būti pagautiems. Tai dar kitaip susieja jus su savo antrąja puse, prarandate kontrolę, jaučiatės artimesni, o pojūčiai (ir orgazmas) būna intensyvesni. Tad norėdami sužinoti daugiau apie tai, kodėl seksas viešumoje yra dažna fantazija, paprašėme aštuonių moterų (jos nenorėjo atskleisti savo tapatybės) pasidalinti, kas tiksliai jas tokiu atveju labiausiai jaudina.

Spontaniškumas yra seksualu

„Man patiko draugo draugas, tačiau pirmus pora metų, kai jį pažinojau, jis turėjo merginą. Vieną vasarą aš pastebėjau, kad jis vis dažniau susitikimuose lankosi be merginos, o vasaros pabaigoje surengtame vakarėlyje jis pagaliau parodė man dėmesį. Galiausiai mes mylėjomės ramioje ir tamsioje gatvėje priešais kažkieno vartus. Buvau tokia susijaudinusi dėl to, kad patraukiau vaikiną, kuris mane traukė kelerius metus, kad nebegalėjau sulaukti, kada nueisime į kurio nors iš mūsų butą, kad parodytume, kokie karšti vienas kito atžvilgiu esame.“

Paslaptis jus suartina

„Vyresniame koledžo kurse aš ir mano vaikinas mylėjomės studentų miestelio teatro klasėje. Tai kėlė jaudulį, nes du šimtai ar daugiau studentų, esančių iškart už tos klasės, dalyvavo sporto renginyje. Mes nebuvome pagauti ir iškart po to prisijungėme prie visų likusiųjų. Ta mažytė paslaptis tarp mūsų labai mus užvedė.“

Anonimiškumas jaudina

„Gyvenu Niujorke ir metro, kol važiavau pasižiūrėti savo pirmojo buto Brukline, man prisistatė vaikinas. Buvau ką tik pradėjusi trečią dešimtį, jis – ketvirtą. Viskas baigėsi tuo, kad mes kelis kartus susitikome madinguose miesto baruose ir restoranuose, kas pakankamai jaudina, kai esi jauna ir gyveni valgydama pigų maistą. Mes lankydavomės tokiose vietose, kurių pati nebūčiau galėjusi sau leisti, gėrėme ištaigingus kokteilius ir mylėjomės. Man patiko tas anonimiškumas. Niekas nežinojo, kas aš esu, ir aš nieko nepažinojau. Ir niekam tai nebuvo įdomu.“

Pasirodymo rengimas – jaudina

„Tai buvo mano pirmosios atostogos su dabartiniu mano vyru, mes susitikinėjome jau gal šeši mėnesiai. Mes mylėjomės viešbučio baseine Bermuduose ir tą akimirką pamatėme, kad mus iš savo balkonų stebi žmonės. Tai suteikė dar daugiau erotikos, ypač dėl menkos tikimybės, kad tie žmonės mus pažins.“

Jūs nekontroliuojate savęs

„Mylėjausi automobiliuose ir parkuose, dažniausiai todėl, kad tuo metu iš tikrųjų taip jautėmės. Jaudulį kelia tai, kad esi toje akimirkoje, nebekontroliuoji to, kas gali nutikti ar kas gali matyti.“

Taisyklių laužymas išlaisvina

„Kartu su vaikinu savaitgaliui nuvykome į Paryžių. Po to, kai visą dieną skyrėme pažinčiai su miestu, staiga abu pajautėme geismą. Blogai buvo tai, kad mūsų butas buvo toli, bet geroji žinia buvo ta, kad mes visai patogiai jautėmės priešais seną apšiurusią bažnyčią… neužrakintomis durimis. Mes įsmukome į vidų, užlipome laiptais į aukščiausią vietą ir mylėjomės priešais gražius vitražus. Nors jau nebuvau labai tikintis žmogus, augdama kiekvieną sekmadienį lankiausi bažnyčioje. Tad mylėdamasi švento pastato viduje jaučiausi šiek tiek blogai, tačiau tuo pat metu tai visiškai išlaisvino.“

Tas pats seksas atrodo naujai

„Santykiai su mano buvusiuoju buvo labai nepastovūs, tačiau visada likome labai artimi. Vienu metu abu buvome vieniši ir nusprendėme kartu nuvykti į Aziją. Skrydžio metu iš Londono į Nepalą trumpam nusileidome Naujajame Delyje. Pirmojoje mūsų kelionės dalyje tvyrojo didelė seksualinė įtampa, nes abu buvome nesimatę kelerius metus, o abu vienas kitą akivaizdžiai traukėme. Kai įsitaisėme prieš antrą skrydį oro uosto krėsluose, gilus žvilgsnis į vienas kito akis paskatino pradėti bučiuotis, kol galiausiai persikėlėme ir mylėjomės oro uosto tualete. Jaudulį kėlė ne vien tai, kad reikėjo tramdyti savo aistras, bet ir tai, kad mėgavomės karštesniu bei nepažįstamu seksu, lyginant su tuo, kurį anksčiau turėjome.“

Visada turite gerą istoriją

„Mus siejo ilgalaikiai santykiai, tačiau su savo vaikinu susitikdavome tik kartą per mėnesį. Per vieną tų vizitų jis nusivedė mane į savo draugo vestuves, vykusias prašmatniame viešbutyje. Buvome nematę vienas kito ilgas savaites ir norėjau mylėtis, tad netoli tos vietos, kur buvo surengtas priėmimas, ėmėme ieškoti atidarytų kambarių. Pagaliau radome lifto valdymo patalpą ir pradėjome. Po dviejų minučių į duris pasibeldė vestuvių planuotoja, norėjusi įsitikinti, ar mes nedarome nieko nepadoraus! Nors norėjau savo vaikino vos jį pamačiusi, daugiausia motyvacijos pasimylėti vestuvių vietoje suteikė noras turėti istoriją.“