Nuo to laiko S. Jobso atgaivinta kino studija išleido dar 8 animacinius filmus, susišlavusius milžiniškas sumas kino teatrų kasose. Dar vienas išskirtinis "Disney" korporacijos animacijos padalinio bruožas - "Pixar" niekada nėra pirkusi filmo scenarijų ar idėjų iš išorinių šaltinių. Visi "Pixar" filmų siužetai, pasauliai, istorijos bei personažai yra šios studijos darbuotojų fantazijos vaisius. "Pixar and Disney Animation Studios" vadovo E. Catmull manymu, pagrindinis jų sėkmę lėmęs faktorius yra gebėjimas nuolatos palaikyti bei stiprinti darbuotojų kūrybingumo dvasią.

"Nemanau, jog mūsų sėkmė atsitiktinė. Tai greičiau ištikimybės susikurtiems komandinio darbo, rizikos valdymo bei kūrybingumo skatinimo principams rezultatas. Kiekvienas mūsų darbuotojas laikomas svarbiu ir vertingu "Pixar" bendruomenės nariu. Mes skiriame ypatingą dėmesį darbuotojų tarpusavio santykiams ir branginame kiekvieno individualią nuomonę. Čia ir slypi mūsų sėkmės paslaptis" - tai E. Catmull`o žodžiai "Harvard Business Review" žurnalui.

Išradingumas nėra mistinis, nekontroliuojamas ar sunkiai suvokiamas procesas. Kiekvieno žmogaus esybėje slypi kūrybingumo genijus. Tai nėra vien siauros visuomenės grupės - muzikantų, dailininkų, aktorių ar mokslininkų - išskirtinis bruožas. Žmogiškojo potencialo specialistų teigimu, praktiškai kiekvienas šios planetos gyventojas gali pasiekti išskirtinių rezultatų kokioje nors veiklos srityje. Tad kūrybingumą galima sužadinti, skatinti, lavinti ir puoselėti. Pasak B. Tracy, visos kūrybingiausios asmenybės pasižymi 4 bendromis savybėmis:

1. Nešališkumu ir atvirumu įvairioms nuomonėms. Plačių pažiūrų, lanksčios mąstysenos bei išankstinių nusistatymų neturintys žmonės išnaudoja gerokai didesnį kūrybinės jėgos potencialą, nei užsispyrę, konservatyvūs ir siauros pasaulėžiūros asmenys. Daugelis žmonių nesunkiai pakliūva į taip vadinamus "mąstymo spąstus". Jie galvoja, kad daugeliui problemų yra tik vienas spendimas, klausimams - vienintelis teisingas atsakymas, o įvykiams - paaiškinimas.

2. Kryptingumu ir susikaupimu. Kūrybingumo mūzos mėgsta žmones, kurių credo - "Vienu metu - viena problema". Sprendžiant 10 klausimų vienu metu, paprastai neišsprendžiamas nei vienas. Iškiliausi pasaulio mąstytojai savo protinę energiją nukreipdavo į vieną tikslą ir nesiblaškydavo ties kitais klausimas, kol nepasiekdavo užsibrėžto rezultato. Koncentruotos pastangos yra lyg saulės spinduliai padidinamuoju stiklu sutelkti į vieną tašką. Tai lyg lazerio spindulys prieš paprastą šviesą - energijos lygmuo nepalyginamai aukštesnis.

3. Sistemingu problemų sprendimu. Kūrybingumas - tai ir organizuotumas bei disciplinuotumas kartu. Šia savybe pasižymintys žmonės dirba pagal konkrečias sistemas ir planus, nesiimdami jokių atsitiktinių bei neapgalvotų veiksmų. Gerai neapgalvota veikla dažniausiai pasmerkta žlugti, taip ir neatnešusi laukto progreso.

4. Nepaprastu veiklumu. Pasaulis pilnas žmonių, turinčių galybę puikiausių idėjų. Tačiau kai kalba pasisuka link jų įgyvendinimo, visas entuziazmas išgaruoja. Kūrybos meistriškumo viršūnė - ne tik sugalvoti, bet ir realizuoti. Štai čia atsiskleidžia tikrasis genialumas. Sėkmės paukštė yra mažumos, sugebančios idėjas paversti darbais, rankose.

Net beribės fantazijos reikalaujančiame kino pasaulyje, visi procesai vyksta laikantis tam tikrų taisyklių bei principų. Filmų ir bet kokių kitų kompleksinių projektų vystymas apima daugybę skirtingos specializacijos žmonių, turinčių efektyviai dirbti kartu ir spręsti eilę problemų. Kiekvienas filmas - tai dešimčių ar net šimtų tūkstančių idėjų rinkinys. Jos virsta žodžiais, sakiniais, dialogais, veikėjais, siužetais ir vietovėmis.

Animacijos studijoje "Pixar" prie kiekvieno filmo nuolatos dirba 200 - 250 žmonių komanda. Ir visi alei vieno - nuo režisieriaus iki techninio darbuotojo - išsako savo mintis bei pasiūlymus. Sunkiausia ir pagrindinė užduotis yra suvaldyti tokią idėjų masę, išrinkti pačias geriausias bei sujungti jas į bendrą, rišlią visumą. Tai lyg archeologiniai kasinėjimai, kur kasi ir tiksliai nežinai nei ko ieškai, nei ar pavyks ką nors rasti.

Žmonės, besilankantys kino teatruose, visuomet tikisi išvysti kažką naujo. Veikla, paremta kūrybingomis idėjomis, reikalauja nuolatos rizikuoti, nes niekada negali žinoti, kas veiks, o kas ne. Štai kodėl daugelis žmonių instinktyviai slopina savo kūrybinius talentus, daugelis filmų yra labai panašūs ir nuobodūs, o versle kopijuojamos bei vagiamos idėjos. Norint būti originaliu, reikia mokėti susitaikyti su nežinomybe, priiminėti rizikingus sprendimus ir nebijoti klysti.