O „Dolce & Gabbana“ leopardo raštu išmarginti kailiniai tik pagyvina jos katinišką įvaizdį, kuomet ji įsėlina į Milano „Teatro Metropole“ dizainerių VIP kambarį, kuriame ir susitikome.

L. Hutton yra save susikūrusi stiliaus ikona, kuri nuo pat septintojo praėjusio amžiaus dešimtmečio diktavo savo stilių. Ji turi nuosavą kosmetikos įmonę ir yra motociklų entuziastė bei nuotykius mėgstanti keliautoja po pasaulį, kuriai teko grumtis su aligatoriais, kirsti Arkties vandenyną ant šunų tempiamų rogių ir stovyklauti su Afrikos kaimų gyventojais.

Tačiau tą dieną, kai susitikome, jos veikla apsiribojo sėdėjimu priekinėje „Dolce & Gabbana“ rudens/žiemos kolekcijos pristatymo eilėje kartu su tokiomis įžymybėmis, kaip Freida Pinto, Scarlett Johansson ir Kate Hudson, bei pozavimu prieš fotografų būrį.

L. Hutton, atrodo, švyti nepaisant savo raukšlių, nors ji ir nelabai nori, kad jos būtų išryškintos didelio priartinimo fotografijose be švelnaus apšvietimo. VIP patalpoje, kur daug šampano, minkštų sofų ir įmantrių užkandžių, toks apšvietimas buvo per didelė prabanga.

„Atsitrauk toliau. Nepriartėk per daug“, - ji paaiškina mūsų operatoriui.

„Man 65“, - ji sušnabždėjo man į ausį.

„Man 62“, - sušnabždėjau atgal.

Ji nutaiso įžymiąją šypseną su švarple tarp dantų – būtent ši švarplė ją lyg patrankos sviedinį iššovė į šlovės viršūnę, būtent dėl jos ji tapo Amerikos pirmuoju milijono dolerio vertu modeliu aštuntajame dešimtmetyje. Kelias minutes taip besišypsodamos nusiskundėme, kad trūksta Botokso.

L. Hutton yra garsi – ir pasisako garsiai, rašo telegraph.co.uk. Praėjusiais metais, dalyvaudama laidoje „Today“, kur pristatė naują kosmetikos liniją, ji griežtai sukritikavo serialo „Seksas ir Miestas“ scenaristus vyrus, kurie, pasak jos, moteris įrėmino „kekšių“ stereotipe, nors vėliau ji prisipažino, kad šio serialo niekada nėra mačiusi.

Dabar jos kandumo akiratyje yra mada, Holivudas, retušavimas ir „plastikiniai kiaušiniai“.

„Plastikiniais kiaušiniais“ ji paniekinamai vadina tai, kas atsitinka garsenybėms ir modeliams, kuomet, pasinaudojant skaitmenine „pudra“, nuotraukose jos tampa nuostabiais savo pačių klonais. Nes taip elgtis verčia amžinos jaunystės manija.

„Tai, kas vyksta, yra juokinga. Kate Winslet negalima atskirti nuo Cate Blanchett. Kiekvienoje kino studijoje pilna 24 metų vaikinukų, kurie gyvenime nėra su niekuo mylėjęsi ir kurie apie moteris žino tik tiek, kiek mato kompiuteriniuose žaidimuose ir animaciniuose filmuose, kur kiekviena moteriškos lyties atstovė atrodo taip, lyg jai būtų 16 metų.

Taigi, jiems reikia, kad ir jų merginos taip atrodytų. Tas pats ir madoje. Kas nors ką nors padaro ir visi pradeda tai kartoti. Tai yra viena iš priežasčių, dėl ko nė vienas iš šiuolaikinių modelių jau nebėra tokia asmenybė, kaip Kate [Moss] ar Gisele [Bundchen]. Visi jaunučiai modeliai retušuojami taip, kad nė viena iš jų neatrodo išskirtinai“, - sako Lauren.

Nepaisant jos atkaklumo, tąkart reikalaujant vaizdo kamera nefiksuoti jos raukšlių apie akis, L. Hutton raukšlėmis didžiuojasi. Paklausus, kodėl gi ji nepasidaro plastinės operacijos, ji kadaise atsakė: „Mūsų raukšlės yra medaliai, užtarnauti gyvenimo metu. Jos yra ženklas to, ką mes patyrėme ir kuo mes norime būti“.

Tai yra viena iš priežasčių, dėl ko ji taip didžiuojasi savo paskutiniuoju patekimu ant žurnalo viršelio. „Neseniai patekau ant „J.Crew“ viršelio – pirmojo viršelio po 20 metų pertraukos! Ir žinote, kas yra geriausia? Jie paliko visas mano raukšles. Jie neretušavo ir nepavertė manęs plastikiniu kiaušiniu“.

Ji teigiamai vertina paskutines mados tendencijas į savo reklamines kampanijas kviestis „vyresnes įžymybes“. „L’Oréal“ reklamuoja Linda Evangelista, „Dsquared2“ - Naomi Campbell, „Yves Saint Laurent“ - Claudia Schiffer, „Louis Vuitton“ – Madonna, „Dior Capture“ – Sharon Stone bei „Omega“ Nicole Kidman.

Ir suskumba pridurti, kad prieš du dešimtmečius ji buvo viena iš pirmųjų vyresnių moterų, tapusių žiniasklaidos simboliu, kuomet ji liovėsi filmuotis (garsiausias jos vaidmuo buvo filme „American Gigolo“ su Richardu Gere‘u) ir, nekreipdama dėmesio į mados žavėjimąsi jaunyste, būdama 45 metų grįžo prie modelio karjeros – tuo pačiu metu niekam nežinoma penkiolikmetė, vardu Kate Moss pirmą kartą atsistojo priešais kino ir foto objektyvus.

Tai buvo drąsus ir išmintingas sprendimas, kuris tik sustiprino jos neblėstantį žavesį. Prieš trejus metus jos vardas buvo minimas žiniasklaidos antraštėse po to, kai ji, būdama 61 metų, nuoga nusifotografavo žurnalui „Big“, dalyvavo „Gap“ ir „Mango“ reklamos kampanijose, o taip pat ji buvo viena iš nedaugelio tendencijų kūrėjų, kurie buvo kalbinti neseniai išleistai Olsen dvynių knygai „Influence“.

Šioje knygoje taip pat išdėstytos Karlo Lagerfeldo, Francisco Costa‘os iš „Calvin Klein“, Diane Von Furstenberg ir menininko Richardo Prince‘o nuomonės.

L. Hutton nesiruošia apsiraminti ir netgi grįžo į didįjį ekraną, apsirėdžiusi Olsen sesių „The Row“ kolekcijos rūbais.

Filme „The Joneses“, kuriame taip pat vaidina Davidas Duchovny ir Demi Moore, pasak aktorės, vaizduojamas „viršininkas siaubūnas, kuris užsiima slaptąja rinkodara. Filmo scenarijus yra geras – ir kostiumai taip pat“.