Dažnai simptomai nepasireiškia taip stipriai, kad reikėtų išsiprašyti iš darbo ir eiti pas gydytoją, tačiau jie vis vien trukdo produktyviai dirbti ir mėgautis gyvenimu. Taigi, kad nereikėtų visą dieną kankintis, portalas healthy-holistic-living.com siūlo išsivirti gydančios sriubos, kuri ne tik palengvins simptomus, bet ir sustiprins imunitetą.

Česnakų nauda sveikatai

Česnakas
Foto: Pixabay


Česnakuose yra alicino, kuris pasižymi priešmikrobinėmis, antivirusinėmis, priešgrybelinėmis ir antioksidacinėmis savybėmis. Be to, jie turi ir kitų sveikatą stiprinančių savybių – mažina kraujospūdį, gerina virškinimą, stiprina kraujotaką ir imuninę sistemą. Jei česnakų nemėgstate, galite vartoti česnakų papildus.

Česnakai:

  • reguliuoja kraujospūdį,
  • mažina alergijas,
  • mažina arterijų apnašas,
  • reguliuoja cukraus lygį kraujyje,
  • varo parazitus,
  • mažina uždegimą,
  • mažina riziką priaugti svorio,
  • malšina gerklės skausmą,
  • gydo viršutinių kvėpavimo takų infekcijas.

Česnakuose daug vitaminų ir maistinių medžiagų, kurie padeda organizmui kovoti su gripu ir peršalimo ligomis.

Tyrėjai atliko 12 savaičių trukmės dvigubai koduotą tyrimą, įtraukdami ir kontrolinę grupę, kuriai buvo duodamas placebas. Tyrimo metu siekta patikrinti, kaip alicinas veikia peršalimo simptomus. Paaiškėjo, kad alicinas peršalimo simptomus sumažina 50 proc.

Imbierų nauda sveikatai

Imbieras
Foto: Shutterstock


Imbierai nuo seno naudojami gydyti peršalimo ligas, karščiavimą, virškinimo sistemos sutrikimus ir kt. Jie taip pat turi priešuždegiminių savybių, todėl veiksmingai padeda nuo artrito.
Nemažai tyrimų patvirtina, kad imbierai padeda nuo pykinimo ir vėmimo.

Taip pat daug tyrimų patvirtino, kad imbierai pasižymi antioksidacinėmis, priešmikrobinėmis ir priešgrybelinėmis savybėmis – būtent todėl ir padeda įveikti peršalimo ir gripo simptomus.

Imbierų ir česnakų sriuba nuo gripo

„ITrustNaturalCures“ pateikia receptą gydančios sriubos, kurioje dera šie du produktai, ir kuri palengvina peršalimo, gripo ir sinusų infekcijų simptomus.

Produktai:

  • 4 smulkiai supjaustyti žali svogūnai
  • 50 g tarkuotos imbierų šaknies
  • 2 skiltelės česnako – nuluptos ir smulkiai sukapotos
  • 7 puodeliai vištienos sultinio (veganams – daržovių sultinio)
  • 1 smulkiai supjaustyta vidutinio aštrumo aitrioji paprika


Gaminimas:

1. Smulkintus svogūnus, česnakus ir imbierus sudėkite į didelį puodą ir patroškinkite ant lėtos ugnies apie 2 minutes.
2. Supilkite sultinį ir kaitinkite, kol sriuba užvirs. Sumažinkite ugnį ir virkite, kol visi produktai suminkštės.
3. Suberkite smulkintas aitriąsias paprikas ir pavirkite dar 5 minutes.
4. Patiekite su šilta duona traškia plutele.

Variantai:

  • Jei nemėgstate aštraus maisto, aitriąsias paprikas pakeiskite cinamonu, kuris taip pat pasižymi gydomosiomis savybėmis.
  • Jei norite sotesnės sriubos, įdėkite morkų ir moliūgo minkštimo. Pavirkite, kol suminkštės, ir sutrinkite – turėsite gydančią tirštąją sriubą.Jei norite ne tik gydančio poveikio, bet ir rimto, sotaus patiekalo, pridėkite smulkintų grybų, pjaustytų brokolių ir organinės vištienos.
  • Veganiniame sriubos variante vištieną pakeiskite pupelėmis. Tiekdami sriubą, į dubenėlius įdėkite ir virtų laukinių ryžių arba bolivinės balandos – štai ir turite lengvą, bet sotų, o dar ir sveikatą stiprinantį patiekalą! Skanaus!