Tikras perversmas

Į Lietuvą Frederikas atvyksta dažnai, mat yra vienas „Germaine De Capuccini“ eksporto vadovų, o šiemet sukanka jau 20 metų, kai ispanų kompanija turi partnerius Lietuvoje. Sutartis su „Femina bona“ pasirašyta dar 1997, kai Lietuvoje dar beveik nebuvo profesionalios kosmetikos priemonių. Tad smalsu kaip, Frederiko akimis, per tą laikotarpį pasikeitė lietuviškasis grožio paslaugų pasaulis.

Kaip vieną didžiausių pokyčių jis ir įvardijo tai, kad per SPA odos priežiūros paslaugas įprato gauti ir vyrai. „Jei grožio salonuose, jų iki dabar lankosi itin nedaug, tai analizuodami SPA klientus, matome, kad jie ten sudaro beveik pusę. Tokia tendencija yra ir kitose šalyse, tačiau Lietuvoje per tą laikotarpį labai pasikeitė pati SPA koncepcija. Anksčiau apie dabar įprastą SPA išties nelabai buvo galima kalbėti, nes žmonės važiuodavo į sanatorijas dėl sveikatos. Vandens procedūros ir masažai buvo siūlomi tik ten. Tad sveikata ir dar kartą sveikata, o grožis ir malonūs pojūčiai, tai ką dabar vadiname liukso klasės pasaugomis, prieš 20 metų Lietuvoje neegzistavo“, – pranešime spaudai pasakoja F. Burbo.

„Germaine De Capuccini“ pristatymas

Žmonos kremais nebesidalina

„Anksčiau neretai galėdavome pastebėti, kad lankydamiesi pirtyje vyrai tiesdavo rankas į žmonų kosmetiką – šveitiklius ar kremus. Savų jie tuo metu dažniausiai tiesiog neturėdavo. Dabar, beje, žmonos labai dažnai tebeperka odos priežiūros priemones savo vyrams, tačiau turime specialiai jiems sukurtas linijas. Vyro oda kitokia, jam patinka kitokie kvapai, o ir procedūras bei priemones joms tenka pritaikyti pagal vyrišką gyvenimo būdą“, – sako Frederikas.

Kosmetikos gamintojai išsiaiškino, kad net ir SPA, kur procedūros odai vyrams jau atrodo priimtinos, jie nemėgsta, kai jos trunka ilgai arba jas atliekant rankomis ilgai liečiamasi prie veido. Jei pasklis koks švelnus ar saldus aromatas, vyras tuojau pat sunerims. Kadangi vyro oda storesnė, jai reikia kitokio poveikio, o valymas irgi turi būti intensyvesnis, mat atliekamas tik karts nuo karto, būnat SPA, o ne periodiškai lankantis grožio salone. Dar vyrai kasdien skusdamiesi savo odą dirgina. Tad reikėjo sukurti tokią priemonių liniją, kai viskas greitai, intensyviai ir vyriškai, o kartu ir tausojančiai.

Moterys irgi kitokios

„Moterys savo grožį ir jaunystę saugo, kosmetiką naudoja noriai, tačiau ir jos dabar nori kitko, nei prieš 20 metų. Dabar reta kuri namuose nori lepinti odą skirtingomis kaukėmis, kurias reikia palaikyti ant odos, o po kurio laiko nuvalyti. Joms kur kas labiau patinka, kai užsitepus kaukės masę, galima eiti miegoti, o rytą atsikėlus matyti jos gerąjį poveikį“, – sako F.Burbo.

Be to, dabar moterų grožiui vis daugiau rūpesčio kelia aplinka – užterštas arba kondicionuojamas oras, tai, kad jos vis rečiau ir trumpiau būna natūralioje gamtoje, dažniau vyksta atostogauti į šalis su visai kitokiu nei įprasta klimatu, o ten daug laiko praleidžia saulėje. Tokie kontrastai reikalauja visai kitos priežiūros. Ir specialių priemonių, kurias reikia nešiotis rankinėje ir kai tik yra proga, pasipurkšti veidą, nesugadinant makiažo. Tai papildoma apsauga nuo nedraugiško odai aplinkos poveikio.

„Ką jau ir sakyti, kad Lietuvoje moterims žiemą kartais tenka patirti 20 laipsnių šaltį lauke ir po to atsidurti 20 laipsnių šilumoje patalpose. Piečiau esančių šalių moterų oda tokių temperatūros svyravimų nejunta niekuomet. Daugelio lietuvių oda yra balta, plona ir sausa. Todėl jos labai vertina tai, kad tarp mūsų gaminių yra skirtų pačioms įvairiausioms odos problemoms spręsti“, – sako Frederikas.

F.Burbo teigimu, per kelis dešimtmečius grožio pasaulyje labai išplėtotas didelės koncentracijos ir didelius rezultatus duodančios kosmetikos segmentas. Tačiau čia atsiranda ir problema – siekiant intensyvaus poveikio, reikia saugoti odą nuo agresyvaus poveikio jai. Tad jei kompanija tesirūpina staigiu, o ne ilgalaikiu efektu, oda gali po kurio laiko tiesiog suglebti. Tai ypač pavojinga jautriai lietuviškai odai. Todėl kosmetologas yra tas žmogus, kuris, pažindamas kliento odą, turėdamas patirties su konkrečiais produktais, gali imtis atsakomybės už rekomendacijas.

„Germaine De Capuccini“ turi savo tyrimų laboratorijas, nuolat bendraudami ir visame pasaulyje mokydami specialistus, gauname tokius efektus, kad klientėms, kurios nuolat prisižiūri, retai kyla mintis skubėti ieškoti drastiškesnių procedūrų. Todėl labai džiaugiamės, kad Lietuvoje turime labai gerai paruoštus kosmetologus bei gydytojus, kurie nuolat tobulinasi“, – sako F.Burbo.

Moteriškas solidarumas

„Lietuva dideliems kosmetikos gamintojams yra labai maža rinka. Todėl aš kelerius metus tik svajojau apie galimybę atstovauti „Germaine De Capuccini“, nedrįsdama jiems to pasiūlyti. Tačiau kartą pasiryžau ir asmeniškas susitikimas su kompanijos įkūrėja ir savininke Carmen Vidal, kuri pati kosmetikos paslapčių mokėsi Prancūzijoje, padarė beveik neįtikėtiną dalyką. 1915 metais gimusi ir 1938 m. savo kompaniją įkūrusi Carmen Vidal, panoro būti solidari ir leisti pabandyti sėkmę kitai moteriai, kuri dar neseniai įkūrė savo kompaniją, bet jau žengė keletą rimtų žingsnių – sukūrė pirmą šalyje naujo tipo grožio saloną, pradėjo organizuoti tarptautinius specialistų mokymus. Carmen Vidal savo veiklą pradėjo, kai Ispanijos moterų vieta buvo namuose, o kurti savo verslą – tiesiog įžūlu“, – pasakoja „Femina bona“ įkūrėja Rasa Balčiūnienė.

Ji sako jaučianti didelę atsakomybę gavusi teisę atstovauti kompaniją, kurioje tiek moteriškos drąsos, energijos, o įkūrėja savo akimis matė visus svarbiausius XX amžiaus įvykius ir pažinojo pačią Coco Chanel.

„Dar man labai svarbu, kad moterys, turėdamas šiuos produktus, turi alternatyvą vis populiarėjančioms invazinėms – medicininėms ir mašinų atliekamoms grožio procedūroms“, – sako R.Balčiūnienė.

Jos nuomone, metas sugrįžti prie tikrųjų grožio šaknų – harmonijos, žmogaus, kaip išorinių ir vidinių savybių visumos, o ne siekti žūt būt išsikirti pabrėžtinai didelių apimčių formomis ir nenatūraliai atrodančia jaunyste. Šie keli dešimtmečiai gerokai stumtelėjo žmones nenatūralumo kryptimi daugelyje sričių, tačiau per harmonijos suvokimą galima vėl atrasti pasirinkimų pusiausvyrą.

„Senovės graikai Visatai apibūdinti naudojo keletą terminų, iš kurių pats žinomiausias yra kosmos. Pirminė šio žodžio reikšmė yra puošmena, grožis, darna, harmonija. Beje, tos pačios šaknies graikiškas žodis kosmetika taip pat reiškia grožį, puošimo meną“, – sako „Femina Bona“ įkūrėja.

Jos nuomone, šiais laikais, siekdami sukurti ne tik išorinį grožį, bet ir suteikti moteriai ramų pasitikėjimą savimi, spinduliuoti žavesį ir vidinę jėgą, padedame jai eiti jos pačios savirealizacijos keliu. Pasaulis pasikeitė ir moteris nebėra tik erotinio susižavėjimo objektas, o tampa save kuriančia asmenybe.

„Tikra Moteris išsiskiria savo sugebėjimu stimuliuoti daug pilnesnį, daug subtilesnį veiksmą: savyje ji neša aiškumą, viltį ir drąsą, pažadindama būtinybę veikti, kaip kūrybos išraišką. Susitikimas su tokia Moterimi sukelia poreikį kurti ir tai daryti puikiai, harmoningai, tai reiškia veikimą ne vien dėl veikimo, bet dėl realizacijos mūsų Gyvenimo projekto, kaip meno šedevro“, – sako R.Balčiūnienė .

Grožio praktikių akimis

„Femina Bona“ į kūrėjos iniciatyva kosmetologėms praktikėms bei klientėms buvo sukurtas performansas, kai vaizdai, papildomi gyva saksofono ir mušamųjų muzika, padeda panirti į gamtos energijas, susiliesti su esminiais prigimtiniais ir labai estetiškais dalykais. Tai, ką sunku perteikti žodžiais, kur kas lengviau vaizdais bei garsais.

„Germaine De Capuccini“ pristatymas

Kosmetologės Svetlana Isajeva ir Aida Mikalauskaitė, sako kartais ir pačios dėl to besistebinčios. Dabartinė situacija ir kosmetikos produktų pasiūla rinkoje per tą laiką pasikeitė iš esmės.

„Šuolis milžiniškas, klientės irgi kur kas labiau apsiskaičiusios ir žino ko nori. Anksčiau jos buvo skeptiškesnės, klausinėdavo ar siūlomos priemonės padės. Dabar žino, kad padės. Per tiek metų įsitikinau, kad ispaniški produktai puikiai tinka mano klienčių odai, aš pati ir mano sesuo juos nuolat vartojame ir namuose, kol kas abi apsieiname be jokių injekcijų“, – sako Aida, pasidžiaugusi, kad gilesnių raukšlių kol kas nėra, nepaisant atšvęsto penkiasdešimtmečio. Juokais, kad ir nuolatinės klientės dabar atrodo geriau nei prieš 10 metų, kai tiek buvo jaunesnės.

„Klientės jau nebepamena kaip prieš 20 metų atrodė grožio salonai. Nors tuomet pradėjo atsirasti modernesni, daugelyje vietų oda prieš procedūras buvo garinama virš puodų su vaistažolėmis. Dabar baisu ir prisiminti, nes viskas labai patogu ir estetiška. Ateina klientė, sako, kad jai po pusės metų vestuvės ar jubiliejus, sudarom programą ir abi žinome, kad po to atrodys labai gerai. Priemonės taip pat pasikeitė – tapo greitesnio poveikio. Tai, kam anksčiau reikėdavo 3–4 procedūrų, dabar pakanka vienos – efektas matomas iškart“, – pasakoja Svetlana.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją