Tik mažai kas žino, kad norint išsiaiškinti, ar jums pakanka vitaminų, užtenka pažvelgti į veidrodį, rašo brightside.me.

Taigi, pasitikrinkite, ar jūsų organizmas aprūpintas vitaminais. Tiesiog pažvelkite į save veidrodyje.

Išbalęs veidas

Nedaug kas gali pasigirti geru įdegiu pavasario pradžioje, tačiau jeigu jūsų oda visiškai išbalo lyginant su tuo, kaip atrodote normaliai, tai yra požymis, kad jums trūksta vitamino B12. Be jo jaučiatės prislėgti ir pavargę. Norint padidinti minėto vitamino kiekį, būtina valgyti daugiau mėsos ir jūros gėrybių.

Sausi plaukai

Sausi ir trapūs plaukai su gausiomis pleiskanomis gali būti požymis, kad jums trūksta biotino, dar žinomo kaip vitaminas B7. Tai dažnai yra antibiotikų vartojimo padarinys. Norint padidinti vitamino B7 kiekį organizme, reikia valgyti mėsą, žuvį, daržoves, vaisius, grybus ir ankštinius. Ir kuriam laikui pamirškite visas dietas.

Pabrinkusios akys

Jeigu aplink akis pastebite paburkimą (taip pat pabrinkusios kojos), tai gali byloti apie jodo trūkumą organizme. Paprasčiausias jodo šaltinis yra joduota druska. Jodo taip pat yra jūros gėrybėse (omaruose, krevetėse, jūros dumbliuose), pieno produktuose ir netgi duonoje.

Bespalvės lūpos

Išblyškusios lūpos yra geležies trūkumo požymis. Tolimesni požymiai – žemas arterinis spaudimas ir reguliarūs peršalimai. Susigrąžinti reikiamą geležies kiekį nėra sudėtinga. Reikia valgyti daugiau raudonos mėsos ir kuriam laikui atsisakyti daug kalcio turinčių produktų.

Kraujuojančios dantenos

Kraujuojančios dantenos gali būti vitamino C stygiaus požymis. Dėl sumažėjusio šio vitamino kiekio gali nusilpti imunitetas, imti skaudėti raumenis, atsirasti problemų su dantimis. Vitamino C gausu citrusiniuose vaisiuose ir raudonose paprikose.

Svarbu prisiminti, kad visa tai yra netiesioginiai vitaminų trūkumo požymiai. Jeigu apžiūrinėdami save veidrodyje pastebėjote nors vieną jų, nueikite pas savo gydytoją ir jis pateiks tikslesnę diagnozę.