Naujausios apklausos rezultatai atskleidė, jog sparčiai daugėjant įvairiausių būtent vyrams skirtos kosmetikos ir higienos prekių, net kas penktas stipriosios lyties atstovas pripažįsta, kad jo pažastys vis dėl to gyvenime nėra patyrusios dezodoranto poveikio.

Kas penktas vyras (galimas dalykas, jog tie patys, kurie nepripažįsta dezodorantų) teigia netrenkantis galvos šampūnu. Trys iš dešimties vyrų nepripažįsta ir dušo želė.

Tačiau dezodorantų skeptikus bent trumpam palikime nuošalyje. Apklausoje viso dalyvavo tūkstantis vyrų ir dauguma jų mielai rūpinasi savo grožiu ir higiena –tai jiems tapę įprastu ritualu. Apklausą atliko rinkodaros ekspertai iš „SPA Future Thinking“. Jie nustatė, jog noras patikti priešingai lyčiai nėra pagrindinis veiksnys, skatinantis rūpintis savo higiena.

Vyrai teigia, jog švara ir gaiva suteikia jiems teigiamų emocijų, padeda geriau jaustis, suteikia daugiau pasitikėjimo savimi ir padeda judėti į priekį.

Jaunesni vyrai daugiau dėmesio skiria savo išvaizdai bei higienai nei jų tėvai – šis faktas turbūt nieko nestebina. 18-34 metų amžiaus vyrų grupėje per mėnesį grožio ir higienos prekėms stipriosios lyties atstovai išleidžia 14,60 svarų (58 Lt), amžiaus grupėje nuo 55 iki 64 metų – 10,50 svarų (41 Lt).

Kaip ir jaunesni vyrai, vyresnioji karta savimi rūpinasi taip pat ne dėl noro patikti priešingai lyčiai, bet dėl savęs.

Ekspertai teigia, kad vyrus, kuriuos gąsdina metroseksualo įvaizdis, tokius produktus kaip veido drėkiklį įsigyti padrąsina juos reklamuojančios vyriškos įžymybės, pavyzdžiui daktaras Hausas - Hugh Laurie‘s.

Šiandien dauguma vyrų renkasi priemones, nuo kurių jų tėvų kartos stipriosios lyties atstovai būtų bėgę kaip velnias nuo kryžiaus – daugiau nei 40 proc. apklaustųjų šiuolaikinių vyrų naudoja kūno losjoną, rankų kremą ar veido drėkiklį.

„SPA Future Thinking“ ekspertas Willas Ullsteinas teigia, jog vyrų rūpinimasis savo išvaizda šiandieniniame pasaulyje priimamas kaip natūralus dalykas.

„Mūsų atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, jog metroseksualas subrendo, ir iš tendencija atsispindi tokių gamintojų kaip „L'Oréal“ sprendimui reklamai pasikviesti klasikines Holivudo žvaigždes, pavyzdžiui produkcijos ambasadoriaus pareigoms pakviesti H. Laurie‘į“, - teigia ekspertas.

„Tai bandymas atsiriboti nuo atviro, per daug agresyvaus, glamūrinio rūpinimosi savo išvaizda kulto, siejamo su metroseksualų era. Skatinama tuos produktus pirkti ir naudoti dėl savęs, nes jie beveik tapo neatsiejama pasitikėjimo savimi dalimi. Tiesą sakant, mūsų atlikto tyrimo rezultatai atskleidžia, jog dauguma vyrų rūpinimąsi savo išvaizda vertina kaip geros savijautos ir pasitikėjimo savimi garantą“, - tikina specialistas. Skaičiai kalba patys už save – jaunesni vyrai kūno ir veido priežiūros priemonėms išleidžia net 50 proc. daugiau nei jų tėvai.

O štai dar truputis statistikos apie šiuolaikinius vyrus:

· 79 proc. vyrų naudoja šampūną
· 79 proc. naudoja dezodorantą
· 71 proc. vyrų naudoja dušo želė
· 62 proc. naudoja losjoną po skutimosi ar odekoloną
· 54 proc. vyrų vietoj dušo želė mieliau renkasi paprastą muilą
· 17 proc. teigia niekada gyvenime nėra naudoję apsauginio kremo nuo saulės