Einant gatve, kaip ir visose gyvenimo srityse, svarbu laikytis aukso viduriuko – patraukliausia yra grakšti, plaukianti, lengva, tačiau tuo pačiu ir energinga, eisena.

Jei norite patobulinti savo eiseną (o tai puikiai pavyktų kiekvienai iš mūsų), pabandykite jau mūsų močiučių praktikuotą ir liaupsintą gražios laikysenos ir eisenos tobulinimo metodą – vaikščiojimo su knyga ant galvos pratybas. Rytų šalyse moterys vaikšto labai gracingai, o to paslaptis labai paprasta. Ant galvų jos neretai neša dubenį su vandeniu ar krepšį su kitomis gėrybėmis.

Jums taip elgtis nepatartina – netyčia išliejusios vandenį per gracingos eisenos pratybas gali sugadinti parketą. Geriausia ant galvos užsidėti storą knygą ir pavaikščioti pirmyn atgal po kambarį, bandant ją išlaikyti nenukritusią. Be abejo, iš pradžių žemėn ji kris gana dažnai, tačiau kai kambaryje apsuksite mažiausiai 10 ratų, jūsų eisena pastebimai pagražės. Šią treniruotę rekomenduojama atlikti mažiausiai kartą per savaitę.

Eidamos stenkitės nestatyti pėdų į vidų, nes tokiu atveju jūsų eisena primins per audrą jūroje blaškomą laivelį. Taip pat nepatartina einant pėdų per daug kreipti į šalis. Tokia eisena atrodo sunki ir vyriška. Be to, tokie žingsniai primena anties krypavimą.

Jei norite patobulinti savo eiseną, ant žemės ištieskite virvę ir eikite tiesiai per jos liniją.

Labai svarbu – eidamos, nemosuokite rankomis į šalis. Tai paauglių įprotis. Rankas reikia laisvai nuleisti, einant jų judesiai turi būti natūralūs, suderinti su žingsnių ritmu.

Grakščios eisenos priešas – ėjimas susikūprinus. Tai labai žalingas įprotis. Taip pat neikite dideliais, vyriškais žingsniais. Palikite juos vyrams. Mūsų šūkis – judėjimo laisvė ir lengvumas.