Apklausęs pirkėjus, A. Bartonas teigė, kad „aukso karštligė“ atskleidžia faktą, jog paprasčiausias plaukų spalvos pakeitimas moterims yra puikus priešnuodis nuo krizės sukeltos depresijos, rašoma telegraph.co.uk.

„Netikiu, kad tai, jog šiais sunkiais laikais labai padidėjo šviesių plaukų pardavimas, yra sutapimas, - sako Andrew. – Daug mano klienčių sako, kad jaučiasi labiau pasitikinčios savimi ir patrauklesnės nusidažiusios plaukus šviesiai ir sulaukusios daugiau dėmesio.

Kadangi tik dešimties procentų Britanijos moterų plaukai natūraliai šviesūs, šios plaukų spalvos pasirinkimas yra daugiau nei tik išvaizdos klausimas“.

Apklausus 1200 pirkėjų nustatyta, kad žmonių sąmonėje blondinės yra „ekstravertiškos“ ir „seksualesnės“.

Devyniasdešimt procentų apklaustų vyrų pasakė manantys, kad blondinės linksmesnės.

A. Bartonas pabrėžė šviesiaplaukių ikonų svarbą – nuo Marlene Dietrich ir Marilyn Monroe iki Debbie Harry bei Madonnos.

Dabartinė įtakingiausia blondinė, jo nuomone, yra Paris Hilton, milijonierė paveldėtoja, kuri šią savaitę atvyko į Didžiąją Britaniją pristatyti savo naujojo TV realybės šou „Paris Hilton‘s British Best Friend“.

Dešimt tyrime atskleistų populiariausių stereotipų apie blondines

1. Ekstravertiškos

2. Seksualesnės

3. Vaikiškai naivios

4. Geresnės draugės

5. Bučiuojasi per pirmą pasimatymą

6. Su jomis linksmiau

7. Populiaresnės

8. Spontaniškos

9. Turtingesnės

10. Kvailos