„Powerage‘ncy“ šiuo metu yra vienintelė Lietuvoje brandaus amžiaus modelių agentūra, kurios tikslas – parodyti, kad modelių agentūra gali reprezentuoti ne vien išorinį grožį. Kaip pranešime žiniasklaidai sako pati agentūros įkūrėja, projekto „60+“ sumanytoja Laura Balčiūtė, vyresnio amžiaus modelius čia puošia ne tik dailūs drabužiai ar makiažas – jų žavesį atskleidžia ir sukaupta patirtis, o pasirinktas agentūros pavadinimas simbolizuoja, jog gyvenimas vyresniame amžiuje toli gražu nėra ramus ar nuobodus, priešingai – jis yra galingas.

Foto: M. Bendzelausko nuotr.


Keičia visuomenės požiūrį ir didina senjorų įsitraukimą

Idėja įkurti tokią agentūrą L. Balčiūtei kilo neatsitiktinai – ji jau ne vienerius metus dirba su įvairiais projektais, inicijuojančiais senjorų įsitraukimą į aktyvų visuomeninį gyvenimą.

„Nuolatinis bendravimas ir pažintys su aktyviais, įdomiais, entuziazmo nestokojančiais senjorais parodė, jog kiekvienas gyvenimo tarpsnis yra savotiškai gražus, todėl ir savirealizacijai ribų nėra. Manau, kad tokie išskirtiniai, nestandartiniai projektai gali padėti pakeisti visuomenės požiūrį į vyresnius žmones – įrodyti, jog jie nėra nuobodūs, neįdomūs ar negalintys užsiimti vienokia ar kitokia veikla“, – įsitikinusi agentūros įkūrėja.

Ji mano, kad toks projektas ypatingai reikalingas ir patiems senjorams, siekiant padėti jiems praturtinti savo gyvenimą įdomiais iššūkiais, labiau pasitikėti savimi ir aktyviai dalyvauti darbo rinkoje.

Foto: M. Bendzelausko nuotr.


Senjorai džiaugiasi galimybe

L. Balčiūtei antrina ir viena „Powerage‘ncy“ modelių – žymiojoje Vaido Baumilos „Kunigundoje“ nusifilmavusi 64-ejų aktorė Alina Žaliukaitė-Ramanauskienė.

Ji neslepia, kad pati gavusi kvietimą prisijungti prie naujosios modelių agentūros iš džiaugsmo net šūktelėjo: „Seniai taip reikėjo! Pagaliau, – apie naująjį iššūkį pasakoja A. Žaliukaitė-Ramanauskienė. – Manau, kad mano reakcija į tokios apibrėžtos amžiumi agentūros poreikį ir būtinumą yra kaip lakmuso popierėlis. Senjorams tai ir psichologinis momentas – „savesnis tarp savų“, suteikiant ne tik viltį, bet ir galimybę jaustis ir būti reikalingam.“

Foto: M. Bendzelausko nuotr.


Aktorė atkreipia dėmesį, kad dabar aktorių bei modelių dažnai yra ieškoma socialinių tinklų pagalba, tačiau daugeliui vyresniosios kartos atlikėjų tokia siūlomo bendradarbiavimo forma tebėra neįprasta, todėl dažnai lieka svetima, neliečiama: „Tikiu, kad „Powerage‘ncy“ gali padėti išspręsti šią situaciją. Kvietimas registruotis agentūros duomenų bazėje yra tarsi pasitikėjimo, talento vertinimo ir pagarbos atspindys. Tad ir mums – senjorams – reikia naudotis atsiradusia nauja galimybe ir patiems būti iniciatyviems.“

A.Žaliukaitės-Ramanauskienės manymu, naujoji agentūra yra tarsi susitikimų aikštelė ieškotojams ir tiems, kurie nori būti surasti – tai suteiks reklamos, televizijos projektų, filmų kūrėjams galimybę nesiblaškant ir negaištant laiko paieškoms kreiptis būtent į agentūrą, išskirtinai atstovaujančią atlikėjams ir modeliams, kurie yra ne tik brandaus amžiaus, bet kartu talentingi ir turtingi tiek profesine, tiek gyvenimo patirtimi.

Foto: M. Bendzelausko nuotr.


Kviečia į reklamą pažvelgti kitaip

L. Balčiūtė įsitikinusi, kad reklamos sėkmę lemia ne tik grožio standartai, o patrauklų ir įdomų turinį gali kurti ir vyresnio amžiaus žmonės, todėl ragina nebijoti į reklamą pažvelgti kitaip.

Foto: M. Bendzelausko nuotr.


„Visi agentūros modeliai – aktyvūs, idėjų ir motyvacijos kupini senjorai, kurie drąsiai imasi įvairių iššūkių ir gali įsikūnyti į įvairiausius vaidmenis, įgyvendindami užsakovų idėjas. Neabejoju, kad vyresnio amžiaus žmonės gali pasirodyti ne vien vaistinių reklamose, todėl atėjo laikas išnaudoti jų potencialą ir visuomenei priminti, jog aktyviai ir įdomiai gyvena ne tik jaunimas“, – kviečia L. Balčiūtė.

Foto: M. Bendzelausko nuotr.