Mes pabandėme išsiaiškinti, kodėl vyrus taip erzina vairuojančios damos? Štai ką atsakė anoniminėje apklausoje sudalyvavę stipriosios lyties atstovai.

Žaidimai su vaikais

Žaidimai su vaikais vairuojant, – tai viena iš priežasčių, kodėl vyrai nemėgsta moterų prie vairo.

„Jos nebežiūri į kelią, nusisuka su jais pažaisti. Arba pradeda dažytis, maigyti telefoną“, - vardija Andrius.

Jam antrina ir Darius: „Moterims veidrodėlis reikalingas tik lūpoms pasidažyti. Sustojusios prie raudono šviesoforo signalo dažosi ir nepastebi, kai užsidega žalia“.

„Tikrai labai erzina, kai matau merginas prie vairo atliekant įvairias grožio procedūras, kurios apsunkina vairavimą ir papildomai sukelia pavojų kitiems eismo dalyviams“, - pritaria Deimantas.

Savo grožį automobilyje puoselėjančios damos, panašu, iš tiesų erzina vyrus, nes šį faktą paminėjo beveik visi apklausos dalyviai.

„Vairuodamos moterys užsiima šimtu pašalinių darbų - esu matęs besidažančią lūpas, pešiojančią antakius. Suprantu, kad antakiai nepalauks... Tad tai dar pateisinama. Labiau už viską erzina tokios, kurios maigo savo šeštus „iPhonus“, pamiršta žiūrėti į kelią, įvažiuoja į žiedą tarsi aklos ir kelia pavojų sau ir aplinkiniams. Tokių Vilniuje kasdien bent po 10 galima sutikti“, - sakė Edgaras.

„Labiausiai erzina, kai moterys greitai stabdo“, - sako Andrius.

Jos mėgsta apsikuisti vienkartiniais kavos puodeliais, saldainių popierėliais, kitomis maisto atliekomis - bananų žievėmis ir obuolių graužtukais, kurie automobilyje smirsta mėnesį.
Robertą erzina automobilyje valgančios moterys. Jos neretai mėgsta apsikuisti vienkartiniais kavos puodeliais, saldainių popierėliais, kitomis maisto atliekomis - bananų žievėmis ir obuolių griaužtukais, kurie automobilyje smirsta mėnesį, nes rasti neįmanoma.

Sudaro kamščius

O štai Irmantą, atvirkščiai, labiausiai erzina perdėtas merginų susikaupimas ir atsargumas: „Kelyje reikia reaguoti greitai į atsiradusias kliūtis, kitaip susidaro ir kamščiai, ir laiko sąnaudos važiuojant padidėja.“

Iš tiesų, daugelis apklaustųjų savo atsakymuose paminėjo tai, kad moterys prie vairo būna perdėtai atsargios. Ypač ten, kur to visai nereikia.

„Jei vyras vadovaujasi principu: „apsidairiau, įvertinau situaciją ir padariau manevrą/veiksmą“, tai moteris, priešingai, ilgai dvejoja ir nesiryžta priimti bet kokio sprendimo. Taip gaišinamos brangios sekundės gatvėje ar sankryžoje“, - pastebėjimais dalinosi Andrius.

Kai kurių vyrų įsitikinimu, jei automobilius vairuotų tik moterys arba kaip moterys, gatvėse būtų trigubai didesni kamščiai. Kelyje būtų nesibaigiančios isterijos ir net smurto protrūkiai, nes „moterys dažniau vadovaujasi emocijomis, o ne logika.“

Nesiorientuoja erdvėje

Apklausos dalyvis Donatas nevyniojo žodžių į vatą ir prisipažino tiesiog bijantis važiuoti automobiliu, kurį vairuoja moteris.

„Kodėl? Nes jos sukelia milijoną stresinių situacijų. Mano buvusioji gatvėmis lakstydavo kaip nutrūkusi nuo grandinės. Mieste 80 kilometrų per valandą spausdavo. Tiesa, avarijų nepadarė...“ - prisimena vaikinas.
Daugumai moterų neįdomios automobilio techninės savybės, veikimo principas. Užtenka, jog žino, kur vairas, stabdžiai ir pavaros. Na, ir dar kur veidrodėlis pasidažymui.

„Daugumai moterų vairavimas yra iššūkis. Jos negali atsipalaiduoti vairuojant, joms neįdomios automobilio techninės savybės, veikimo principas. Užtenka, jog žino, kur vairas, stabdžiai ir pavaros. Na, ir dar kur veidrodėlis pasidažymui. Jeigu žino, kaip atidaryti variklio dangtį, tai jau patyrusi vairuotoja“, - sakė Ugnius.

Jis įsitikinęs, kad vairuojant moterų smegenys žymiai sunkiau apdoroja dinamišką erdvinę informaciją. Todėl joms sunku pasistatyti automobilį, jos bijo persirikiuojant praleisti kitą mašiną, o gal net nemato ar nenori matyti.

Su juo sutinka ir Povilas. Pasak jo, vyrus labai erzina (o gal labiau stebina) dailiosios lyties atstovių gebėjimas nesiorientuoti erdvėje. Tai ypač akivaizdu joms statantis automobilį.

„Pavyzdžiui? Suka vairą į vieną pusę, mašina pradeda judėti ne ta kryptimi, kaip buvo tikimasi. Ištiesinamas vairas ir grįžtama į pradinę padėtį. Tada vėl sukamas vairas į tą pačia pusę ir stebimasi, kodėl vistiek mašina nesisuka ta kryptimi, kuria reikia“, - iliustruoja jis.