Lapkričio 14 dieną 10 valandą, iškart po festivalio ŠMC (Vokiečių g. 2, Vilnius) skaitykloje vyks „Mados infekcijos“ seminaras, kurio metu didžiausias dėmesys bus skiriamas mados kūrėjų verslumui skatinti.

Seminaro programoje – penki pranešimai. Seminarą atidarys Katrina í Geil (Farerų salos), besidominti kūrybinių procesų valdymu ir turinti beveik dešimt metų aktyvios patirties tekstilės dizaino srityje. Katrina dirbo su tokiais dizaineriais kaip Peter Jensen (Didžioji Britanija), Trine Vestergaard (Danija), jos dizaino gaminiai buvo parduoti „Calvin Klein“ ir „Anthropology“ (JAV) prekės ženklams.

Ne vienam dizaineriui ramybės neduoda mintis, kaip savo talentą paversti verslu. Sėkminga Nyderlandų kūrėjų patirtimi seminaro metu pasidalins Eva Olde Monnikhof. Jos teigimu, dizaineris nebegali būti tik dizaineris. Dabar sėkmingas kūrėjas tas, kuris supranta ir teisinę bei finansų kalbą, kuris suvokia finansinio sprendimo pasekmes.

Lietuvoje jau yra nepriklausomų mados prekės ženklų, reguliariai pristatančių savo produkciją Kopenhagos ir Londono mados savaitėse bei turinčių savo pardavimo atstovus Skandinavijoje, Rusijoje, Baltijos šalyse. Simonas Gedžius, UAB „LTM Garments“ pardavimų vadovas, atsakingas už lietuvės Eglės Žiemytės prekės ženklo „D.EFECT“ vystymą bei pardavimus, seminare pasakos apie pagrindinius sunkumus kuriant ir vystant savo mados ženklą.

Lietuvoje jau ne vienerius metus siuvami „Burberry“, „Gucci“, „Hugo Boss“ ir kitų garsių mados vardų drabužiai. Su Lietuvos tekstilės įmonėmis ir užsienio partneriais, padedančiais toms įmonėms išplaukti į užsienio rinkas, nuolat bendrauja Lietuvos pramonininkų konfederacijos atstovas Sigitas Besagirskas – dar vienas „Mados infekcijos“ seminaro pranešėjas. Jis papasakos, kokius novatoriškus sprendimus šios įmonės taiko savo veikloje, apžvelgs galimas bendradarbiavimo galimybes tarp šių įmonių ir dizainerių.

Seminarą užbaigs festivalio „Mados infekcija“ logotipo autorius Aidas Urbelis. Agentūrai „Ai-Du Branding“ vadovaujantis kūrėjas papasakos apie prekės ženklo identiteto kūrimą ir jo vystymą madoje.

Festivalio „Mados infekcija“ seminaras yra nemokamas. Dalyvauti jame gali visi norintys, tačiau būtina iš anksto užsiregistruoti e. paštu seminarai@madosinfekcija.lt nurodant:
1. savo vardą,
2. pavardę,
3. e. pašto adresą ir kontaktinį telefono numerį.

Registracija priimama iki lapkričio 11 dienos 12 valandos.

LAIKAS                                               VEIKSMAS                                           
09:30 – 10:00REGISTRACIJA
10:00 – 10:45 „The power of the storyteller“Katrina í Geil (Farerų salos)
11:50 – 12:40 „Turning talent into business“, Eva Olde Monnikhof (Amsterdam Innovation Motor (AIM), Olandija)
12:40 – 12:55 Pertrauka
12:55 – 13:25 „Pagrindiniai sunkumai kuriant ir vystant savo mados ženklą. D.EFECT atvejis“. Simonas Gedžius („LTM Garmets“, Lietuva)
13:30 – 14:00 „Lietuvos lengvosios pramonės (tekstilės) įmonių apžvalga ir partnerystės su Lietuvos dizaineriais galimybės“, Sigitas Besagirskas (Lietuvos pramonininkų konfederacija)
14:05 – 14:35 „Prekės ženklų identitetas ir vystymas madoje“, Aidas Urbelis („Ai-Du Branding“, Lietuva)
14:35 – 15:00Apibendrinimas, pokalbiai, kontaktai
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją