Astrid Grosser ir Gerti Heinrich ("Grosser Heinrich") pristatė kolekciją, įkvėptą E. T. A. Hofmano pasakos „Aukso puodas“.Lengvai krintantis trikotažas, dryžiai, zigzagai ir abstraktūs raštai, pagardinti auksinėmis detalėmis.

Kristel Kuslapuu perdavė šiltus, jaukius ir minkštus šiaurietiškus megztus linkėjimus. Kolekcijoje vyravo laukinės Afrikos gamtos įkvėpti raštai ir ryškios spalvos bei žaismingos judančios detalės - kutai ir milžiniškos pynės. Šiųmetė "Injekcijos" nugalėtoja visus drabužius mezgė pati, jie skirti tiems, kas "mėgsta rengtis šiltai ir patogiai".

Thierry Muglerio mados namų kūrybinėje komandoje dirbanti Lucile Puton pristatė kolekciją "Slėpynės", kurios inspiracijos šaltiniu tapo Kelno meno galerijoj aptiktas fotografo Walterio Niedermayr nuotraukų albumas, dizainerę užbūręs kalnų didybe, laisve ir spalvomis. Tai paskatino ją domėtis „kalnų“ drabužiais, šiltais žieminiais apdarais, jų detalėm ir atributais, kuriuos ji interpretavo savaip.

Jurgita Januškevičiūtė - Žiugždienė pristatė kolekciją "Sat", kuri kalbėjo apie apsaugą.  Jeigu kam ji sukėlė daugiau klausimų, nei atsakymų, tai toks ir buvo jos tikslas. Ant podiumo pirmiausia žygiavo vienuoliai su "maldaknygėmis" - kompiuteriais. Kad susimąstytumėme, kur einame, kas yra mūsų dievai, kas mus saugo, su kuo mes susisieksime. Nusimetę apsiaustus, vienuoliai virto elegantiškomis moterimis-džigitėmis, tarsi mūsų sielas saugančiomis kariūnėmis, kurias puošė ir saugojo gintaro vėriniai, o ant drabužių akylesnė akis galėjo pastebėti žėrinčius atspaudus.

"Ant kiekvieno drabužio įspausti šešiasparniai angelai, kurie turi labai stiprią apsauginę reikšmę, - dar prieš pristatymą DELFI pasakojo dizainerė. - Žodis "sat" turi daug reikšmių, tai "amžinoji būtis" arba "susisiekti". Drabužis taip pat gali būti apsauga, jis turi galią paversti žmogų kaliniu, vienuoliu, karaliumi, kuo tik nori - apie tai ir kalbama šioje kolekcijoje".

Dizaineris Giedrius Šarkauskas, visuomet ieškantis esmės, pateikė mums žaismingą kelionę laiku, sumaišydamas laikmečius ir jausmus tarsi kortų kaladę. Istorija, romantika, elegancija susijungė į vieną žaidimą su simboliais ir ženklais, pabirusiais ant skrybėlių, švarkų ir liemenių. Čia flirtuodamos susipynė tobulos konstrukcijos linijos, vienos iš prabangių viduramžių dvarų, kitos iš didelės meilės linui. Galiausiai visiškai kortas sumaišė pats dizaineris, išėjęs nusilenkti žiūrovui su pūstais karališkais šortukais ir prisegamomis kojinėmis.

Lauros Dailidėnienės kolekcija „Fungi“, anot autorės, padeda atskleisti žmogaus pomėgių spektrą: "Tai patrauklu, gražu ir labai skanu, prieraišu, kartais mirtina. Visas „pipiras“ žodyje „Fungi“ (lot. – grybai)". Balta, švaru, stiklas, vanduo... Šiame šviesiame kontekste iškalbingai kalba detalės - stikle sustabdyta akimirka, kurią dar norisi "užtvirtinti" grandinėmis...

Kristinos Kruopienytės kolekcija "NE Cemento sodas", tai stebuklinė pasaka – trumpa, fantastinė, nesudėtingo turinio, su gera pabaiga.

"Veiksmas vyksta miške, veikėjai išgalvoti žmonės - žvėrys.
Pilna personifikacijų. Akcentuojamas grįžimas į paprastesnį gyvenimą nuo miesto kvailumo", - kolekciją apibūdino dizainerė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją