Tad šis laisvalaikio automobilis didelę laiko dalį praleidžia nenaudojamas. Lauke pastatyto automobilio didelio efektyvumo fotovoltinės plokštės sugeria saulės energiją, o prijungus prie namų ar viešo elektros tinklo prieigos taško jis gali abiem kryptimis keistis energija su tinklu.

Kai automobilio baterijos yra visiškai įkrautos, jis perteklinę energiją perduoda elektros tinklui, o stingant saulės energijos pasikrauna iš elektros tinklo, kaip ir paprastesnis iš elektros tinklo įkraunamas elektromobilis.

Per metus toks automobilis, naudodamas Saulės energiją Centrinėje Europoje ir JAV Rytų pakrantėje, galėtų nuvažiuoti 14500 km, o saulėtose vietovėse – tokiose, kaip Kalifornija (JAV), Australija ir Vidurio Rytai – iki 26000 km.

Automobilis varomas didelio efektyvumo galio arsenido saulės baterijomis, kurios dabar naudojamos kai kuriose mokslinėse programose, saulės baterijų valdomų transporto priemonių lenktynėse ir kai kuriose saulės energijos elektrinėse, rašo „Ecofriend“.

Šios didelio efektyvumo saulės energijos plokštės yra integruojamos į atsidarančias stogo dangas, galinčias padvigubinti stogo plotą bei saulės energijos užuolaidose, kurios iš išorės padengia visą lango paviršių.

Automobilis optimizuotas vežti dviems žmonėms su laisvalaikio reikmenimis, bet, skirtingai nei dauguma „2+2“ keleiviams skirtų automobilių, automobilis atrodo kaip dvivietis su įprastomis sąlygomis uždengta didele bagažine. Kai reikia, nuspaudus dalį dangčio, esančio už priekinių sėdynių, suformuojamos galinė sėdynė. Galinės sėdynės mechanizme ir saulės energijos plokštėse panaudota formos atmintimi pasižyminčio plastiko technologija.

Mažučiai šio formos atmintimi pasižyminčio plastiko fragmentai susitraukia ir išsitiesia paveikus elektros impulsu, todėl komponentas pakeičia formą, o kai elektros impulso nėra, komponentas būna tvirtos, nuolatinės formos. Nanotechnologijų panaudojimas medžiagoms suteikia ne tik funkcionalumo, bet ir sumažina svorį, užimamą vietą ir aptarnavimo poreikį, be to, sumažėja reikalingų mechaninių dalių kiekis.

Ta pati funkcijos suteikimo medžiagai filosofija taikoma ir automobilio ratuose, kurie yra beoriai, bet pagerina automobilio valdymą, yra patvaresni, sutaupo daugiau energijos ir sumažina priežiūros poreikį. Jų ypatingai plonas padangos sluoksnis ir bičių korio struktūra su keturiais asmeniškai modifikuojamais komponentais taip pat suteikia automobiliui išvaizdos savitumo.