Pyragų dienos proga dvi prancūzų kompanijos  „Renault“ ir „Thierry kepykla“  susivienijo tam, kad miestiečiams ir miesto svečiams padovanotų džiugų lapkričio rytą.

Nuotr. organizatorių

Sušalę ar savo rytinio arbatos puodelio nespėję išgerti miestiečiai buvo kviečiami nepasididžiuoti ir pasivaišinti šilta arbata.

Nuotr. organizatorių

Šia akcija buvo siekiama ne tik sustiprinti prancūziškų įmonių bendradarbiavimą, bet ir paraginti miestiečius trumpam sustoti, atsikvėpti nuo įtempto gyvenimo ritmo bei nusišypsoti kolegoms, draugams ar nepažįstamiems praeiviams. Kaip teigė akcijoje dalyvavęs „Thierry kepyklos“ savininkas Thierry Lauvray, „net mažiausios smulkmenos suartina žmones, o saldūs gardėsiai  lengviausias būdas priversti nusišypsoti nepažįstamąjį ir dovanoti trupinėlį laimės“.

Nuotr. organizatorių