„Statistika rodo, kad Lietuvoje metiniai sveikų produktų pardavimai didėja 10-12 proc. – vien ekologiškai užauginto maisto produktų šalyje kasmet parduodama už beveik 15 mln. eurų. Akivaizdu, kad sveika gyvensena tampa ne tik mados reikalu, bet ir natūraliu sąmoningu vartotojų pasirinkimu, todėl ekologiškų ir sveikų produktų paklausa auga. Reaguodami į rinkos pokyčius ir vartotojų poreikius, atidarėme dar vieną parduotuvę, iš kitų išsiskiriančią tiek didesniu plotu, tiek platesniu asortimentu“, – sako UAB „Bio Sala“ įkūrėjas A. Samaitis.

Daugėjant specialių poreikių pirkėjų – alergiškų, netoleruojančių laktozės, glitimo ir kt. – koreguojamas ir parduotuvių asortimentas: planuojama daugiau dėmesio skirti įvairiems dietiniams maisto produktams, naujoms kosmetikos linijoms jautriai odai. Skatinant vietos verslą, lentynose pagausės ir lietuviškų maisto produktų: parduotuvė šiuo metu turi apie 100 produktų tiekėjų – ekologinių ūkių savininkų, ekologiškų prekių gamintojų ir didmenininkų. A. Samaitis atkreipia dėmesį, kad didžioji dalis tiekėjų – nedidelės įmonės, kuriose dažnai dirba patys savininkai, todėl žaliavų ir produktų kokybė kontroliuojama atidžiau, produktai yra autentiškesni.

Tai, kad lietuviai mentalitetu artėja prie europiečių ir vis dažniau pirmenybę teikia sveikatai naudingiems produktams. „Iš pradžių į kilusią idėją atidaryti ekologiškų produktų parduotuvę ir turimomis žiniomis dalintis su kitais sveikų produktų entuziastais – žiūrėjau atsargiai. Vėliau įsitikinau, kad parduotuvės, kuriose pirkėjas neklaidžiodamas gali rasti vienoje vietoje ir šviežius, ir ilgai galiojančius natūralius produktus, didesnę įvairovę, itin reikalingos“, – sako A. Samaitis.