„Jei restoranas yra atsakingas, tai ir jo verslas – atsakingas. Mes jau antrus metus renkame visais atžvilgiais atsakingiausią restoraną ir šiemet tai bus ne tik mūsų tinklo narių veiklos ir pažangos įvertinimas. Rinksime iš visų Lietuvos restoranų, kurie, lankytojų nuomone, yra verti atsakingo restoranų verslo titulo. Taigi kviečiame pradėti siūlyti savo mėgstamiausių restoranų šefus ir vadovus, naujus favoritus ir naujus žaidėjus, nes toks titulas – tai pats garbingiausias apdovanojimas“, - įsitikinęs Artūras Nečejauskas, Lietuvos atsakingų restoranų ir tiekėjų tinklo (LARTA) iniciatorius.

Šioje asociacijoje yra aiškiai įvardyta, kas konkrečiai yra atsakingas restoranas, yra nustatyti konkretūs kriterijai: laikytis prisiimtų įsipareigojimų ir kasmet siekti pažangos bei dirbti maksimaliai skaidriai, t.y. ne tik informuoti besidominčius lankytojus, bet ir savo iniciatyva skelbti apie veiklą viešai. Jų laikantis, restoranai ir kavinės gali atitikti atsakingo verslo principus.

Pasak A. Nečejausko, būti atsakingu - tai nėra naujiena Europos ir pasaulio restoranų verslo sferoje. „Pasaulis jau ne pirmus metus kryptingai vysto šią sritį - naudoja vietines ir sezonines žaliavas, atsisako nykstančių žuvies rūšių, griežtai sako „ne“ GMO, nenaudoja sintetinių dažiklių ir skonio stipriklių, vykdo socialines akcijas ir diegia tvarias technologijas. Visa tai siekiame įgyvendinti ir Lietuvoje“, - teigia A. Nečejauskas.

Parodos-forumo lankytojai, iš anksto užsiregistravę į „Atsakingo restoranų verslo“ konferenciją, susipažins su sėkminga praktika iš užsienio, turės galimybę išrinkti atsakingiausią šalies restoraną ir diskutuoti apie galimybes atsakingo verslo siekius įgyvendinti praktiškai, o svarbiausia – siekti tiek vartotojams, tiek verslui naudos.
Citata
Štai čia ir prasideda kelionė į logiką, mūsų atveju – ekologiką: kam nuo lankymosi tik socialiai atsakingame restorane, kam nuo prekių buičiai, kurios yra nekenksmingos ne tik žmogaus odai ar uoslei, bet ir visai planetai.

Pirmą kartą Lietuvoje vyksiančioje parodoje-forume „Eko logika“ suteikiama galimybė įmonėms pristatyti savo ekologiškus, kokybiškus ir atsakingą vartojimą skatinančius produktus bei paslaugas. Čia taip pat vyks gausybė praktinių užsiėmimų įvairiausiose dirbtuvėse, mokymų kampeliuose. Lankytojai galės mokytis iš pirmojo ekologiško darželio Lietuvoje vadovės Ingridos Lauciuvienės kaip išsivirti muilą, stebėti kaip kemšamos grikių pagalvės, kaip dailininkė Jūratė Stauskaitė iš perdirbtų medžiagų kuria dailės kūrinius, sužinoti kaip puoselėjama šeimos sveikatai nekenkianti namų buitis.

„Jau išmokome žodį ekologija, dabar gi turime suprasti, kas yra gilioji ekologija, kas yra tikrai sveika gyvensena, kaip iš tiesų gyventi darniai miesto sąlygomis ir ko reikia, kad mes visi, verslininkai ar piliečiai, taptume atsakingi. Štai čia ir prasideda kelionė į logiką, mūsų atveju – ekologiką: kam nuo lankymosi tik socialiai atsakingame restorane, kam nuo prekių buičiai, kurios yra nekenksmingos ne tik žmogaus odai ar uoslei, bet ir visai planetai. Tie, kas dalyvaus „Eko logikos“ parodoje-forume, žino ir supranta – galbūt aš ir negaliu pakeisti pasaulio, bet padaryti jį gražesnį, tai tikrai galiu. Taip mes siekiame didinti ne tik paprasto žmogaus, bet ir verslo atstovų sąmoningumą. Taigi, gilioji ekologija gali atsirasti ir restorano sriubos lėkštėje“, - teigia parodos-forumo „Eko logika“ projekto vadovė Gabija Zymonaitė.