Du trečdaliai pasisakiusių nenorėjo, kad pastačius tiltą būtų uždaryta naujoji perkėla iš Klaipėdos į Smiltynę. Balandžio mėnesį surengtoje apklausoje dalyvavo 3080 gyventojų,
Visuotinė gyventojų apklausa uostamiestyje vyko nuo balandžio 4 iki 25 dienos. Klaipėdiečių buvo klausiama, ar jie pritartų siūlymui statyti mokamą tiltą per Kuršių marias prie Tarptautinės jūrų perkėlos ir uždaryti Naująją perkėlą į Smiltynę.
Neringos savivaldybės taryba šiemet sausį pritarė tilto į Kuršių neriją statybos idėjai. Miesto politikų nuomone, tiltas būtų daug ekologiškesnė susisiekimo priemonė nei keltas, kuris per metus atlieka 23 tūkst. reisų ir sudegina šimtus tonų dyzelinio kuro, į aplinką išmesdamas teršalus.
Vėliau įvairių institucijų atstovai ir tvarios plėtros ekspertai pateikė savo argumentus už ir prieš. GRYNAS.lt paskelbtoje apklausoje už tiltą balsavo 39 proc. skaitytojų, o prieš - 47 proc. Taigi, balsai maždaug atitiko ir Klaipėdos gyventojų nuomonę.
Anot tarybos narių, nėra ko baimintis, kad dėl tilto padaugės transporto priemonių Kuršių nerijoje - tai galima reguliuoti.
98 kilometrų ilgio Kuršių nerijos pusiasalis nusidriekęs Lietuvos ir Rusijos teritorijose. Nuo 2000-ųjų metų Kuršių nerija yra įtraukta į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą.