Kaip elgtųsi Jūsų šuo, jei parodytumėte jam mėgstamą žaislą? Ar galėtumėte vien komandomis jį sulaikyti bent 5 sekundėms? O minutei?

Nuo pūkuoto kamuolio akių nenuleidžiantis Jumpy atlieka daugiau nei 20 įvairiausių triukų, kol galiausiai gauna progą suleisti į jį dantis.

Šeimininkas šuniui patampo nervus - komandomis dažnai liepia jam atsitraukti, nežiūrėti į žaislą arba žengti vieną žingsnį į priekį, vieną - atgal.

Negana to, kai šuo jau visiškai arti savo tikslo, šeimininkas nusprendžia suskaičiuoti iki 3, tačiau iki šio skaičiaus išvardija tuziną kitų. Keturkojui prisakyta griebti žaislą tik tuomet, kai išgirs skaičių 3.

Jumpy savo žaislą gali pakramtyti tik po gerų dviejų minučių kantrybės: