„Žibuoklių jiems nepakanka, jiems reikia tulpių – tada jie išvažiuos ir prašysis į dirbtuves“, – taip apie dviratininkus mėgėjus, kurie šylant orams užplūs dviračių remonto dirbtuves kalba pasaulio ir olimpinis čempionas Gintautas Umaras.

„Šiaip 50–80 litų pakanka, jei nieko nereikės keisti – tiesiog pažiūrėti, paveržti, patepti. O pilna dviračių apžiūra, be dalių, pas mus kainuoja apie 140 litų“, – sako dviračių parduotuvių tinklo savininkas.

Pasak įmonės „Sportas LT“ vadybininko Petro Andrašiūno, dviratis iki apžiūros eilėje gali stovėti savaitę.
P. Andrašiūnas
Kai kartais suaugusiems parduodamas vaikiškas dviratis, tai tada jis ir pamato kainą.



Pavasario apžiūra priklauso nuo to, kaip paruošėte „žiemos miegui“

„Viskas priklauso, kaip dviratis buvo eksploatuojamas prieš jį paliekant „žiemos miegui“ ir kur jis buvo saugojamas. Gali būti profilaktika nuo 20 litų arba galbūt nieko, jei nėra prie ko prikibti“, – sako P. Andrašiūnas.

Pasak dviračių pardavėjų, jie, nors nežymiai, bet ir vėl brango. Norintys įsigyti patogų ir patikimą dviratį, turėtų nusiteikti išleisti apie pusantro tūkstančio litų. Kiek pigesnius dviračius perka mažesnių miestų gyventojai.

„Dviračiai brangsta paskutinius 12 metų nuolat, ir kai mes kažkada patardavome, kad 1000 litų turėtų pakakti, tai dabar tokiam pačiam daiktui 1500 litų gali neužtekti“, – sako G. Umaras.

Dviračiais prekiaujantieji pataria neieškoti gero dviračio didžiuosiuose prekybos centruose – šių vėliau dviračių meistras gali ir netaisyti.

„Gerai ir pigiai nebūna. Ir kai žmogus pamato, kiek kainuoja nauja detalė – ne ta štampuota pigi plastmasinė, o metalinė – kai kartais suaugusiems parduodamas vaikiškas dviratis, tai tada jis ir pamato kainą“, – sako P. Andrašiūnas.

Šiuo metu, pasak dviračių pardavėjų, dažniausias pirkėjas – tėtis ar mama, perkantys dviratį savo atžalai.