Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriui vadovaujančio Aloyzo Pakalniškio teigimu, komisijos posėdyje dalyvavusiems seniūnams kartu su Miesto tvarkymo skyriaus specialistais pavesta trečiadienį susipažinti su situacija ir apsvarstyti, ar numatytų darbų sąrašą galima dar kuo nors papildyti, arba taupant lėšas kažko atsisakyti.

"Ryt kartu su mūsų skyriaus specialistais seniūnai pervažiuos, pasižiūrės", - sakė A. Pakalniškis.

Anot savivaldybės pareigūnų, pusės milijono esą litų reikėtų norint padengti kelių remonto išlaidas, taip pat atsiskaityti su liūties padarinius likvidavusiomis įmonėmis.

Savivaldybės teisininkai taip pat aiškinasi, ar visus darbus turėtų finansuoti savivaldybė, ar daliai jų lėšas turėtų skirti ir Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Pretenduoti į Vyriausybės rezervo fondo lėšas, skiriamas stichinių nelaimių ir katastrofų padariniams likviduoti, savivaldybė negalės, nes, pasak Z.Abramavičiaus, mieste nebuvo paskelbta ekstremali padėtis.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo teigimu, didžioji dalis liūties padarinių dar nėra likviduoti, todėl didžioji dalis darbų laukia ateityje.

"Kol kas tik lokalizuota padėtis, padariniai nėra pašalinti", - kalbėjo A.Pakalniškis.

Likviduojant liūties padarinius išvežti nuvirtę medžiai, išvežtas smėlis ir šiukšlės, atkimštos kanalizacijos pralaidos.

Kauno gatves dėl gausaus lietaus praėjusį ketvirtadienio vakarą apsėmus vandeniui, gelbėtojams iš kelių namų teko evakuoti gyventojus. Bendrasis pagalbos centras dėl susidariusios situacijos sulaukė daugiau nei 300 pagalbos prašymų, buvo sutrikęs viešojo transporto eismas.

Daugiausia išlaidų – apgriuvusiems šlaitams ir pravažiavimams

Gatvių valymo darbai miestui kainuos 19 tūkst. litų, o želdinių tvarkymas – 17 tūkst. litų.

Liūties metu kelio ruože važiuojant iš Panerių g. ties Kleboniškio tiltu kylant į kalną Klaipėdos link įsmego 50-60 m. kelio ruožas. Keliui sutvarkyti reikėtų apie 76 tūkst. litų.

Didžiausia suma būtų skiriama gatvių ir jos priklausinių pažeidimams pašalinti – 461,3 tūkst. litų. Už šiuos pinigus būtų tvarkomi apgriuvę šlaitai, pravažiavimai, kurie buvo išplauti liūties metu, valomos užneštos pralaidos, grioviai, šaligatvių dangų atstatymo darbai, kelių bortų ir latakų sutvarkymas, atraminių sienučių remontas ir t.t.

Miesto tvarkymo skyrius neturi papildomų lėšų, todėl bus prašoma lėšų iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją