„Himiko“ pavadintas modelis rodo, jog elektromobiliai gali grįžti prie paprastesnio ir - kai kam - labiau stilingo dizaino, skelbia „Inhabitat“.

Jo pavidalą sukūrė „Mitsouka Motors“, o naujas sistemas - TGMY.

Elektromobilį varo iš viso 168 ličio baterijos, kurias įkrovus vienu kartu galima nuvažiuoti beveik pusšešto šimto kilometrų. Mąstyti apie 600 kilometrų, anot gamintojų, kol kas yra „pernelyg ambicinga“. „Tesla“ pasiekė 501 kilometro rekordą, todėl ir 502 kilometrai - puiku“, - teigia Takashis Ashidas, TGMY generalinis direktorius.

Anot jo, automobilio pajėgumas pasiektas radus naują būdą, kaip didesnį kiekį baterijų sutalpinti mažesnėje erdvėje. "Kai svarstėme, kaip baterijų blokus padaryti saugius, lengvus ir stiprius, štai ką sukūrėme", - sakė T. Ashidas.

Iš „NC MX-5“ rankomis perkuriamo modelio kaina nėra skelbiama, užsakymus jam planuojama priimti nuo antrosios šių metų pusės.

Nors „Himiko“ yra vienas iš pirmųjų „senosios mokyklos“ dizaino elektromobilių, tačiau jų yra sukurta ir anksčiau - tai, pavyzdžiui, šis kompanijos „Takayanagi“ vienvietis modelis, tačiau pastarasis vienu įkrovimu gali nukeliauti tik 33 kilometrus. Rinkai jį ruošiamasi pasiūlyti kovą už maždaug 76 tūkst. dolerių (190 tūkst. litų).