Savivaldybė teigia, jog tai - pirmasis miesto aprūpinimo aplinkai draugiškesniu transportu etapas.

Preliminariai planuojama vieno autobuso kaina siekia 740 tūkst. litų be pridėtinės vertės mokesčio.

Ekologiškais autobusais būtų pakeisti šiuo metu naudojami dyzeliu varomi, 1983-1997 metais pagaminti, labiausiai aplinką teršiantys autobusai.

Skaičiuojama, jog dėl autobusų pakeitimo į aplinką bus išmesta 110,6 tonos mažiau teršalų - anglies ir azoto junginių.

Autobusus planuojama įsigyti per artimiausius pusantrų metų, numatytas bendras 21,2 mln. litų biudžetas, iš kurių 14,9 mln. litų - Europos Sąjungos paramos lėšos, o likusi suma - paties miesto pinigai.

Kauno miesto viešojo transporto maršrutuose kursuojantis vienas autobusas per vienus metus vidutiniškai nurieda 60 tūkst. kilometrų.

Šiuo metu bendrovės „Kauno autobusai" parką sudaro 186 dyzelinu varomi autobusai, iš kurių 55 yra 2004-2005 metais įsigyti „Soliaris" autobusai, atitinkantys „Euro 3" emisijų standartus,. Likusi autobusų parko dalis - 137 autobusai - pagaminti 1983-1997 metais, atitinkantys „Euro 0" arba „Euro 1" emisijų standartus.