Su sportinių batelių šių metų tendencijomis supažindina „Sportland“ Avalynės pardavimų vadovas Deividas Maconka.

„Garsių sportinės avalynės gamintojų bendradarbiavimas su aukštosios mados dizaineriais šiuo metu yra pačiame pike. Galima drąsiai sakyti, kad Adidas augimas nesustos ir šiais metais, dėka itin sėkmingos partnerystės su Kanye West ir naujai pradėtos draugystės su Jamesu Hardenu. Kitoje barikadų pusėje Nike nesnaus ir pristatinės kolekcijas su savo svarbiausiais partneriais – iki gyvos galvos Nike atletu Lebronu Jamesu, Cristiano Ronaldo ir Serena Williams – tiek ekskliuzyvias partnerystes, tiek vardines kolekcijas“,- sako specialistas ir vardija pagrindines sporto ir laisvalaikio avalynės mados tendencijas.

Pašnekovo teigimu, Timberland yra nepranokstamas rudens karalius pažliugusiose gatvėse. O dauguma populiariausių bėgimo batelių modelių yra tokie patogūs ir vizualiai patrauklūs, kad bėgikai juos renkasi ne tik treniruotėms bei varžyboms, bet ir kasdieniams pasivaikščiojimams.

„Tai pastebėję, prekiniai ženklai pradėjo leisti specialias bėgimo batelių kolekcijas, skirtas laisvalaikiui – pasirodė visiškai baltas Adidas Ultraboost batelis (avėtas Kanye West), kuris buvo išparduotas per keletą akimirkų. Nike olimpinio ciklo metu išleido Pegasus 33 batelio modelio kolekciją, skirtą legendiniam JAV bėgikui Michaelui Johnsonui. Viena pora susidėjo iš dviejų skirtingų spalvų (raudono ir mėlyno) batelių, o kita - iš juodų, auksinėmis detalėmis puoštų batelių (1996 metais Johnsonas laimėjo auksą, bėgdamas auksiniais bateliais).

1. Timberland valdo

Timberland yra nepranokstamas žiemos karalius, gebantis kasmet pateikti save naujai. Šie metai žada platų kolekcijų spektrą – nuo klasikinių 6-inch Boot (yellowboots‘ai) iki atnaujintų Euro Hiker‘ių ir Field Boots‘ų modelių, įvairiausių spalvų spektre, neapleidžiant nemaraus OG Wheat atspalvio. Tačiau nepamirškite ir apie naujoves. Timberland Exo Web Boot (nuotraukoje), aukščiausios rūšies odos vandeniui nepralaidus batviršis su nubrozdinimų apsauga.

2. Mezginiai. Visur

Megzti audiniai rinkoje yra jau kuris laikas, palaipsniui pakeisdami buvusius audinius bei suteikdami švarų, tvarkingą visą pėdą dengiančią konstrukciją, kartu nepamirštant technologinių savybių. Laukite prekinių ženklų dar didesnio dėmesio šiai technologijai ir jos integracijos į visas kolekcijas, nepraleidžiant ir visų mylimų klasikų. Pavyzdžiui Adidas klasikių Originals batelių atnaujintos versijos su Primeknit audiniu.

3. Juoda užleidžia sostą ir spalvos žengia į ringą

Praėjusiais metais matėme gausybės prekinių ženklų meilę juodai bei tamsiai pilkai spalvai, tačiau šiais metais visi tikisi spalvų proveržio. Jei tai vis dar verčia jus dvejoti ar verta, monochromatinės spalvos gali būti puiki išeitis. Puma bei Adidas Originals ir toliau plės savo klasikinių kolekcijų spalvų gamą, o jei labiau mėgstate medžiaginius audinius – jums puikiai tiks Converse Chuck II platusis asortimentas.

4. Puma proveržis gatvėse

Dėl bendradarbiavimo su itin įtakingais asmenimis – Rihanna ir NFL stilingiausiais žaidėjais, Puma savo prioritetus 2016 metais perkelia į laisvalaikio segmentą. Laukite gausaus klasikų pakartotinio leidimo, patobulintų dizainų bei spalvų derinių, siekiant pamilti Vokietijos prekinį ženklą iš naujo.

5. Metallic - šviesą atspindintys hitai

Nors šviesą atspindintys bei metaliniai profiliai buvo labai sėkmingi ir praėjusiais metais, tikimasi prekinių ženklų dar didesnio dėmesio sportinėse bei laisvalaikio kolekcijose. Nike žengia toliau nei klasikinis sidabrinis ar auksinis atspalvis ir juos keičia tamsiai pilki, rausvi ir platininiai atspalviai. Adidas pasirinko varinį atspalvį D Rose 6 bateliams, o Lebrono vardiniai bateliai pasitiki klasika ir naudoja aukso atspalvius tiek drabužių, tiek batelių kolekcijose.

6. Naujas Fleece lygis

Nike Fleece praėjusiais metais buvo visur, inkorporuotos insuliacijos plokštės, inžinerinė ventiliacija, sintetiniai intarpai padėjo dėvėtojams jaustis taip šiltai, kaip tik įmanoma, nepridedant papildomo svorio.

7. Prižiūrėk sostą

Kanye sukėlė ne vieną bangą su savo partneryste su Adidas, ne tik savo dviem vardiniais bateliais ir pilna drabužių kolekcija, tačiau ir specialiuoju Ultra Boost leidimu, kuris buvo išparduotas per keletą sekundžių. Sunku pasakyti, ar Westo kolekcijos atitols nuo estetiško minimalizmo ir monochroninių spalvų, tačiau tai be abejonių bus dar vienas Kanye x adidas hitas.

8. Vardiniai bateliai veržiasi į gatves

Dėka žemo profilio bei megzto batviršio naujausieji krepšinio bateliai drąsiai ir nepastebimai pereina į gatves. Pavyzdžiai? Jameso Hardeno naujausias vardinis Adidas batelis 2015 Crazylight Boost Primeknit yra 7 skirtingų spalvų derinių ir gatvėse atrodo ne prasčiau nei krepšinio aikštelėje.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)