Jau seniausiai visi žino, kad pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis. Pusryčiai mums suteikia energijos po miego. Bet svarbiausia tai, kad lieknėjančius pusryčiai nukreipia teisinga linkme visai dienai.

Mokslininkai įrodė, kad žmonės, kurie pusryčiams valgo sveiką maistą, paprastai ir likusią dienos dalį laikysis sveikos mitybos principų, rašoma fithacker.ru.

Sveikų pusryčių patarimai:

1. Nepraleiskite pusryčių

Nemanykite, kad jei praleidote pusryčius, sumažinote dienos kalorijų normą. Jei nevalgysite pusryčių, iki pietų labai išalksite ir suvalgysite daug daugiau. Taip pat mokslininkai teigia, kad žmonės, kurie nepraleidžia pusryčių, būna lieknesni nei tie, kurie nepusryčiauja.

2. Pusryčiaukite, kad pagreitėtų medžiagų apykaita

Naktį medžiagų apykaita sulėtėja. Jei nepusryčiaujame, organizmas badauja iki 20 valandų ir jame nesigamina enzimai, kurie būtini riebalų deginimui.

3. Pusryčiams valgykite daug baltymų turintį maistą

Baltyminis maistas suteikia didesnį sotumo jausmą ir padeda ilgesniam laikui numalšinti alkį. Po baltyminių pusryčių dažniausiai visą dieną nebenorime labai kaloringo ir nesveiko maisto. Lai įkvėpimo jums suteikia malta liesa jautiena, kiaušinių baltymai, liesas pienas ir jogurtas.

4. Nepamirškite ląstelienos

Ląsteliena pusryčiams – geriausia, ką galima sugalvoti tiems, kurie nori sulieknėti. Daug ląstelienos yra viso grūdo produktuose, šviežiuose vaisiuose ir daržovėse. Ji suteikia sotumo jausmą. Valgykite obuolius iki pietų. Įrodyta, kad po to jūs suvartosite 15 proc. mažiau kalorijų, nei jei gersite obuolių sultis. Ląsteliena iš neapdorotų obuolių suteikia didesnį sotumo jausmą.

5. Nepadidinkite porcijų

Pasisotinti reikia ne porcijos dydžiu. Protingiau būtų skaičiuoti kalorijas. Pirmas dienos valgis turi būti gausus ląstelienos, baltymų, angliavandenių ir sveikųjų riebalų.