Atsidarius nuorodą galėjai akimirką patikėti, kad skaitai interviu lietuviškame „Cosmopolitan“:panaši išvaizda, netgi šriftas. Iš tikrųjų tai buvo originalųjį leidinį mėgdžiojantis portalas, kurio tikrasis url adresas yra „islandlove.ru“, pasidalijo žinute, skelbiančia apie neva į teismą už atskleistą svorio metimo paslaptį paduotą dainininkę Justę Arlauskaitę, gerbėjams žinomą „Jazzu“ pseudonimu.

Pirmiausia į akis krenta tai, kad jau straipsnio antraštėje atlikėjos pseudonimas parašytas klaidingai – „Jjazzu“, o pirmoje pastraipoje klaidingai įvardijamas ir jos užsiėmimas. „Jazzu“ pavadinama aktore.

„Praėjusį mėnesį Nacionalinė Dietologų Sąjunga padavė į teismą garsią aktorę Jjazzu už tai, kad po jos pasirodymo televizijoje, kur ji papasakojo, kaip sugebėjo greitai prarasti svorio, žmonių norinčių naudotis mitybos specialistų paslaugomis ir fitneso klubais skaičius smarkiai sumažėjo. Prieš porą dienų teismo procesas baigėsi“, – skelbia „trolių“ portalas ir pateikia neva pačios „Jazzu“ interviu.

„Visa tai prasidėjo prieš keletą mėnesių, kai vienoje televizijos laidoje papasakojau, kaip sugebėjau greitai numesti svorį po vaikų gimdymo, ir kad niekada nesilankiau treniruoklių salėse, nesinaudojau mitybos specialistų paslaugomis ir primygtinai rekomenduočiau nesikreipti į juos pagalbos.

Yra paprastesnis ir pigesnis natūralus būdas atsikratyti papildomų kilogramų“, – rašoma „islandlove.ru“. Tekste atskleidžiamas ir produktas, neva padėjęs atlikėjai žaibiškai sulieknėti. Tai – preparatas „Choco Lite“.

Spustelėjus ant bet kurios netikro „Cosmopolitan“ skilties vartotojas nukreipiamas į tame pačiame portale „islandlove.ru“ esantį pristatomąjį preparato puslapį, kuriame nurodyta, kokiu poveikiu neva pasižymi preparatas, iš ko jis pagamintas, kaip jį vartoti.

Puslapio apačioje – sėkmingai sulieknėjusiųjų komentarai ir reklama. Neva šiuo metu preparatą galima įsigyti perpus pigiau – už 39 eurus vietoje 78 eurų.

„Cosmopolitan“ mėgdžiojantis rusiškas portalas sukurtas reklamuoti dietinį preparatą

Dar žemiau –puslapio sukūrimo data. Nurodyti 2019 metai. Patikrinus puslapį „Domaintools“ įrankiu, paaiškėja dar tikslesnė data – 2019 metų sausio 18 diena. Domenas registruotas Sankt Peterburge. Puslapyje reklamuojamo lieknėjimo preparato socialinė anketa „Choco Lite Lietuva“ taip pat sukurta pirmą šių metų mėnesį ir teturi 45 sekėjus.

Grįžtant prie melagingo atlikėjos Jazzu interviu, verta paminėti, kad tekste įvardyti atlikėjos gyvenimo faktai – melagingi. Nors Justė Arlauskaitė žiniasklaidoje yra kalbėjusi apie motinystę, pati atlikėja vaikų neturi ir šiuo metu tik ruošiasi vestuvėms su mylimuoju verslininku Donatu Ivanausku.

Kad visa „Cosmopolitan“ imituojančiame melagingame portale skelbiama informacija yra neteisinga patvirtino ir Jazzu vadybininkas Lauras Lučiūnas: Žinoma, kad šis straipsnis yra visiška nesąmonė. Išgalvotas tekstas, viskas išgalvota ir šitie dalykai kartojasi ne pirmą kartą.

Aš tik noriu atkreipti dėmesį, kad į tai atsakingai turėtų reaguoti kiti viešieji asmenys, nes ant šito kabliuko „pasimovė“ Andrius Tapinas. Jis reiškėsi aktyviai savo tinkluose, pamokslavo“, – telefonu DELFI komentavo L. Lučiūnas.

Dainininkės vadybininkas prisiminė šių metų sausio mėnesį įvykusį skandalą, kai „Jazzu“ slapyvardžiu pasivadinęs asmuo dainininkės „Youtube“ paskyroje komentaruose šiurkščiai atsakinėjo vaizdo klipą „Wild“ kritikavusiems asmenims.

Vėliau šis asmuo „Jazzu“ atstovams prisipažino, atsiuntęs jautrų laišką – atsiprašymą dėl tokio savo elgesio, teisindamas jį sunkia depresijos forma ir kankinančiais kompleksais. Pati „Jazzu“ nuo pat pradžių neigė rašiusi užgaulius komentarus, o jos vadybininkas patvirtino, kad dainininkė apskritai neturi prisijungimo prie savo „Youtube“ kanalo, o jame esančią informacija tvarko jos atstovai.

„Per savo socialinius tinklus „Jazzu“ kaip ir yra informacinis kanalas. Ji turi apie 300 tūkst. sekėjų ratą, o tokių žinučių platinimas yra būdas sukiršinti tam tikras socialines grupes. Pavyzdžiui, yra vieni gerbėjai, kuriems patinka vieni dalykai, nepatinka kiti dalykai.

„Jazzu“ neva tai pasakė taip, neva tai pasakė kitaip. Čia daug niuansų. <...> Tai – ne pirmas atvejis ir aišku, kad suirutei sukelti yra palanku populiarių asmenų socialiniai tinklai. Yra toks momentas, kur yra pažeidžiami šitie garsūs žmonės“, – komentavo L. Lučiūnas.

Paklaustas, ar jiems yra žinomas netikro „Cosmopolitan“ egzistavimo faktas, dainininkės vadybininkas patvirtino, kad apie tokią interneto svetainę jie žino, tačiau konkrečių priežasčių, kodėl rusišku adresu registruotas portalas skleidžia tokią informaciją, įvardyti negalėtų.

„Manau, kad čia reikia šiek tiek plačiau galvoti. Nebūtinai tai yra šis „Jazzu“ atvejis, bet vyksta rinkimai, yra daug visokių dalykų. „Jazzu“ neslepia, ką galvoja ir tokios atakos nėra atsitiktinumai, todėl reikia, kad tarnybos kažką dėl to darytų“, – DELFI komentavo L. Lučiūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (476)