Jei organizuojate vakarėlį ir nelabai žinote, ką sugalvoti svečiams - "Micro Machines 2" buvo ir liks puikus laiko praleidimo būdas.

Žaidimo tikslas - miniatiūrinėmis transporto priemonėmis aplenkti visus varžovus ir taip surinkti kuo daugiau taškų. Vienu metu lenktyniauti gali iki aštuonių automobilių, katerių, malūnsparnių ar kitų ratuotų bei sparnuotų aparatų. Lenktynių trasos - ypač egzotiškos. Dregsteriais galima pasivažinėti ant klozeto dangčio, o lenktyninių mašinų modeliukais - rungtyniauti ant darbastalio, kur veikia grąžtai ir spaustuvai.

Visose trasose įrengtos savotiškos kliūtys - išpiltas tepalas, įrengti tramplinai, ar tiesiog kempinė, kuria reikia pervažiuoti kriauklę, plaukioja vandenyje. Trigubai už automobilį didesnė šakutė ar virtuvinis peilis, gulintis viduryje kelio, turėtų būti savaime suprantami.

Pradėti žaisti galima vos įsijungus žaidimą. Valdymas daugiau nei paprastas - "pirmyn", "kairėn" ir "dešinėn", išimtiniais atvejais galima naudoti ir stabdžius. Kur kas sunkiau įvaldyti lenktynių mašinas - kiekviena jų kitoje trasoje kitaip greitėja, kitokia posūkių ir stabdymo dinamika. Nors žaidimas ir gali pasirodyti paprastu, nesiliausite atrasti naujų galimybių ir triukų, kuriuos galima panaudoti prieš konkurentus. Taip pat yra ir trasų redaktorius, kuriame galima įgyvendinti savo idėjas.

Net nepajusite, kaip bežaidžiant "Micro Machines 2" praeis valanda, pusdienis, o vėliau ir savaitė. Trumpos lenktynės, kuriose viską lemia ne vairavimo meistriškumas, o "nešvarūs" triukai - priešininką lengviau nustumti nuo trasos, negu jį pralenkti, yra tikrų tikriausias narkotikas. Kuris, beje, ypač stipriai žaidžiant keliese.

Nors žaidimo grafika nėra stebuklingai graži, o žaidžiant trise klaviatūros jau ima nebepakakti, jame yra "kažkas", dėl ko "Micro Machines" yra ir bus klasika.

Reikalavimai sistemai:

386 DX-33 MHz ar spartesnis procesorius, 4 MB atmintinė, MS-DOS 5.0 arba vėlesnė OS, diskinis kaupiklis, pelė, garso plokštė.