Tarp renginio dalyvių – šefas Robertas Ščesnavičius, realybės šou dalyvė Neringa Mažeikienė su vyru, dizaineris Kęstutis Lekeckas, verslininkas Gintautas Strolys, aktorius ir prodiuseris Gediminas Juodeika, influencerė bei santykių ekspertė Viktorija Malanova, knygų autorius Alex Monaco ir kiti, rašoma organizatorių atsiųstoje informacijoje.

„Šiais laikais kone kiekvienas žmogus turi paskyrą socialiniuose tinkluose. Tačiau tikrai ne kiekvienas susimąsto, kad gali ją išnaudoti kur kas efektyviau, nei tai daro kasdien. Teisingai atlikus tam tikrus žingsnius „Facebook“, „Instagram“ ar kitose platformose, galima padidinti savo verslo žinomumą ir pardavimų skaičių. Žinoma, norint to pasiekti reikia išmanyti atitinkamus įrankius“, – pasakojo renginio kuratorė Inesa Uktverienė.

Seminaro metu akcentuota, kad atėjus verslams nelengvam laikotarpiui yra būdų, kaip lengviau įveikti šiandienius iššūkius.

Štai vienas iš patarimų, galinčių padėti: „Atėjo metas žmonėms papasakoti apie savo verslą, jo susikūrimo istoriją, išmoktas pamokas, patirtas sėkmes ar iššūkius. Suasmenintos istorijos valdo pasaulį, todėl neturim jų bijoti, vengti ar kuklintis.“

Anot G. Ignatavičiaus, prekiniai ženklai yra sukurti ir išgalvoti, o žmonių istorijos – tikros. Įmonės pavadinimas ar logotipas neatspindi įmonės vertybių – priešingai nei įmonės savininkas, kuris yra realus, tikras, autentiškas.

„Mano laikais tokių galimybių nebuvo. Negalėjome net įsivaizduoti, kad vienu paspaudimu bus įmanoma papasakoti tūkstančiui žmonių apie savo verslą. Tačiau šiandien tai realu, reikia tik žinoti, kaip tinkamai tai padaryti“, – sakė šefas R. Ščesnavičius.

Dažnai verslų savininkai slepiasi už savo kuriamų, parduodamų produktų arba paslaugų ir neišnaudoja viso potencialo. Dalindamiesi savo darbo užkulisiais, verslo sėkmės istorijomis ar sunkumais, jie taptų artimesni savo klientams.

„Ko gero, daugeliui mūsų atrodo, kad jei savo asmeninėje socialinėje erdvėje kalbėsime apie savo verslą ir tapsime savo prekių ženklo veidu, tai atrodys kaip puikavimasis. Tačiau jei tai darysime tinkamai, savo klientams tapsime artimesni ir patikimesni“, – mintimis dalijosi restoranų savininkė Nijolė Kaminskaitė-Tamošiūnienė.

„Įmonės vadovas yra kapitonas ir jeigu jis gerbia save ir savo klientus, jis turi būti matomas. Nematomas kapitonas nesukuria pasitikėjimo. O jeigu kalbant apie socialinius tinklus, tai juos mes turime suvokti kaip žmonių tinklus. Todėl labai svarbu į juos orientuotis, juk versle pats svarbiausias dalykas yra ne pinigai, o žmonės“, – sako verslininkas G. Strolys.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją