„Besiplečiančiai rinkodaros komandai ieškome patyrusių profesionalų – šie žmonės dažniausiai jau turi mėgstamą darbą, todėl šia kampanija norime atkreipti būtent jų dėmesį. Siekiame palengvinti neieškančių darbo specialistų pirmojo kontakto užmezgimą su mumis: kandidatui nereikia siųsti CV ar motyvacinio laiško, iškart organizuojamas darbo pokalbis su vadovu“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius Arūnas Mickevičius.

Rinkodaros specialistų atrankos metu nebus organizuojami įprasti pirmieji pokalbiai su personalo specialistais – siekiama kuo labiau pagreitinti, sutrumpinti neieškančio darbo kandidato kelią. Pokalbį ves pats kandidatas ir viską išgirs iš pirmų lūpų – savo tiesioginio vadovo.

„Šiandien rinkoje geriausi rinkodaros specialistai rinkoje darbo neieško, jų aktyviai ieško įmonės, o kandidatai – renkasi. Todėl šis projektas skirtas darbo neieškantiems – tiems, kurie jau turi darbą ir yra juo patenkinti. Visgi mes norime įrodyti, jog pas mus gali būti dar geriau“, – pasakoja A. Mickevičius.

Anot A. Mickevičiaus, rinkodaros komanda plečiasi tiek dėl sparčiai augančios el. prekybos, tiek dėl nuolat besiplečiančio teikiamų ryšio ir IT paslaugų skaičiaus. Šiuo metu ieškoma 8 rinkodaros profesionalų, dar apie 8 pozicijos jau buvo užpildytos šią vasarą. Tokio lygio rinkodaros specialistų pozicijos įmonėje atsilaisvina itin retai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)