Kaip teigia įmonės personalo partnerė Vilma Bagdonienė, „Tele2“ komandai užtikrinamos realios galimybės judėti karjeros keliu. Vis daugiau darbuotojų kyla pareigose ar išbando naujas sritis, tai rodo, kad operatorius augina profesionalus, pasitiki darbuotojais ir skatina išdrįsti imtis naujų iššūkių. Operatorius, pasak V. Bagdonienės, veikia skaidriai ir yra atviras visiems: darbuotojai nėra skirstomi pagal amžių, lytį ar pažiūras.

Šiuo metu „Tele2“ ieško šių darbuotojų:

1. Pardavimų vadybininkų penkiuose Lietuvos miestuose: Gargžduose, Kelmėje, Pasvalyje, Mažeikiuose ir Elektrėnuose.

Darbo pobūdis:
* parduoti operatoriaus paslaugas ir produktus tiek tiesiogiai, tiek bendraujant su esamais klientais telefonu;
* konsultuoti klientus salone ir atsakyti į jiems kylančius klausimus dėl turimų „Tele2“ paslaugų ir produktų;
* edukuoti klientus ir rūpintis, kad jie žengtų koja kojon su telekomunikacijų naujovėmis;
* prižiūrėti tvarką ir švarą salone, atlikti prekių inventorizaciją.

Įmonė tikisi, kad kandidatai:
* turi patirties pardavimų ir/ar klientų aptarnavimo srityje,
* domisi technologijomis ir telekomunikacijų rinkos tendencijomis;
* noriai prisiima asmeninę atsakomybė už paskirtas užduotis;
* turi puikius lietuvių kalbos įgūdžius (žodžiu ir raštu).

Bazinis atlyginimas – 950 Eur (neatskaičius mokesčių) plius tiek, kiek būs aktyvus/-i ir norės užsidirbti! Dirbantys iš peties uždirba 4900 Eur (neatskaičius mokesčių) ir daugiau, teigia įmonės atstovai.

Taip pat kiekvienas darbuotojas gauna papildomų naudų krepšelį, kurį sudaro mobilusis telefonas ir neribotų pokalbių bei interneto planas, modemas su neribotu internetu namams ir kt. Taip pat užtikrinamos nuolaidos įmonės parduodamoms prekėms, mokymai, draudimas nuo nelaimingų atsitikimų.

2. Kontaktų centrui ieško klientų aptarnavimo telefonu konsultantų Vilniuje ir Kaune. Bendrausite su esamais operatoriaus klientais telefonu ir elektroniniais kanalais, atsakysite į jiems kylančius klausimus bei spręsite įvairias situacijas.

Darbo pobūdis:
* priimti klientų užklausas telefonu ir elektroniniais kanalais;
* siūlyti klientams sprendimus ir alternatyvas;
* bendradarbiauti su kitomis įmonės komandomis sprendžiant sudėtingesnius klausimus;
* parduoti prekes ir paslaugas esamiems „Tele2“ klientams;
* registruoti pokalbių rezultatus bei daryti pakeitimus CRM sistemose;
* prisidėti prie įvairių raštų institucijoms ruošimo bei kitų susijusių projektų įgyvendinimo;
* būti vienam pirmųjų, išbandančių naujausias „Tele2“ ir partnerių paslaugas.

Įmonė tikisi, kad kandidatai:
* turi darbo patirties klientų aptarnavimo srityje (patirtis dirbant telefonu - privalumas);
* supranta apie telekomunikacijų rinką, produktus ir paslaugas (patirtis dirbant su telekomunikacijų produktais – privalumas);
* turi vidinės motyvacijos ir atkaklumo ieškant geriausiai kliento poreikius atitinkančio sprendimo arba papildomos paslaugos;
* geba išlikti ramiam stresinėse situacijose;
* sklandžiai ir taisyklingai bendrauja lietuvių kalba (rusų kalbos mokėjimas – privalumas);
* turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.

Bazinis atlyginimas – 800 Eur (neatskaičius mokesčių) plius tiek, kiek būsite aktyvus/-i ir norėsite užsidirbti! Įmonės atstovai teigia, kad galima uždirbti ir 2150 Eur (neatskaičius mokesčių) ir daugiau.

Taip pat kiekvienam darbuotojui yra parengtas papildomų naudų krepšelis, mokymai ir draudimas nuo nelaimingų atsitikimų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)