Pirmasis žingsnis, nuo kurio turėtų pradėti vadovas – komandos sutelkimas ir formavimas. Pasak MRU lektoriaus Gintauto Katulio, sutelktos komandos nariai yra linkę veikti kartu. Jie geriau išnaudoja komandos išteklius, pasitiki savo kolegomis, dirba efektyviau ir kūrybiškiau.
Trečiasis žingsnis – žmogiškųjų išteklių valdymas komandų vadovams. MRU lektorė dr. Eglė Poškienė pabrėžia, kad nepriklausomai nuo to, ar organizacijoje dirba žmogiškųjų išteklių valdymo specialistai, vadovas, sėkmingai įgyvendinęs pagrindinius žmogiškųjų išteklių valdymo procesus, kryptingai daro įtaką atskaitingiems darbuotojams ir pasiekia norimus rezultatus. Todėl svarbu suprasti, kaip kasdieniniame vadovo darbe įveiklinti pagrindinius darbuotojų valdymo procesus: pritraukimo, atrankos, įvedimo į organizaciją, veiklos valdymo bei motyvavimo.
Penktasis žingsnis – ugdomasis vadovavimas. MRU lektorė doc. dr. Aistė Dromantaitė pabrėžia ugdomojo vadovavimo ir konsultavimo koučingo metodu bei jo taikymo galimybėmis organizacijoje svarbą. A. Dromantaitė teigia, kad svarbų vaidmenį kiekvienoje organizacijoje atlieka ugdomoji kultūra bei palaikomasis grįžtamasis ryšys.
Paskutinysis žingsnis – darbo aplinkos psichologija verslo kontekste. MRU lektorius doc. dr. Mykolas Simas Poškus teigia, kad svarbu laiku identifikuoti klaidas, kurios daromos formuojant darbo aplinką. Laiku pastebėtas klaidas lengviau suvaldyti bei pašalinti, todėl įvairios darbo aplinkos formavimo tendencijos ir praktikos yra svarbios efektyviam darbo aplinkos formavimui.
Nors atrodytų, kad žingsnių daug, visus juos galima sutalpinti į vieną neformalaus ugdymo programą. MRU pristato septynių modulių mokymo ciklą „Vadovų LAB’as: kompetencijos ir psichologiniai įrankiai“. Mokymus Mokslo ir inovacijų centre (LAB-e) veda jau anksčiau minėti patyrę lektoriai – psichologai, verslo mokymų lektoriai, specialistai-praktikai. Mokymai skirti organizacijų vidurinės grandies vadovams.