Pasak M. Horbačausko, kadangi bendrovė alaus pagamins kone dvigubai daugiau, bravore atsiranda antroji širdis. Ji plaks gamybos padalinyje, kuriame didžioji dalis iš suplanuotų 5 mln. eurų lygio investicijų sutekta į produktų virimo pajėgumų didinimą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Šis procesas, anot bravoro vadovo, alaus daryklai yra bene svarbiausias, nes užtikrina visą gamybinės veiklos užbaigtumą. Kitų įmonės gamybos padalinių, sako M. Horbačauskas, pajėgumai per pastaruosius dešimt metų buvo didinti tris kartus. Šios investicijos viršijo 20 mln. eurų.

„Mūsų bravoras veikia jau 169 metus ir tokių pajėgumų neturėjome per visą savo veiklos istoriją. Šis augimas – išties didelis, tačiau jis dar nėra baigtinis. Per pastaruosius dešimt metų vyko sparti plėtra, o po kiekvieno naujo etapo manydavome, kad ties pastaruoju ir sustosime. Tačiau vėliau paaiškėdavo, jog pajėgumų trūksta. Todėl vėl imdavome plėsti bravorą. Taigi augimo procesas yra nuolatinis, ir akivaizdu – verslui augant, investicijos yra būtinos. Toks kryptingas kilimas mus labai motyvuoja. Turime judėti pirmyn, nes tai progreso ir sėkmės pagrindas“, – pabrėžia M. Horbačauskas.

Jis priduria – šį bravoro augimą lėmė sutelkta ir ilgalaikė veikla, nuoširdus darbuotojų noras bei užsidegimas daryti tai, dėl ko alaus darykla pelnė vartotojų pripažinimą. O paklaustas, kur bus nukreipti išaugę bendrovės pajėgumai, M. Horbačauskas kalba apie planus dar labiau įsitvirtinti vietos ir eksporto rinkose.

„Tačiau plėtrą kreipiame ne tik į tai. Šiuo metu pastebime, kad jau nebetelpame savo studijos erdvėje, nebegalime priimti visų norinčių aplankyti mūsų bravorą. Todėl planuojame atverti edukacijos, susipažinimo su kultūringu vartojimu galimybes dar didesniam žmonių ratui. Mieste plėsis ir renginių, visuomeninių iniciatyvų erdvė. Nuo šiol bravoras Kauno kultūriniam gyvenimui gyvybės įkvėps dar labiau nei iki šiol“, – akcentuoja M. Horbačauskas.

Jo teigimu, tokiems planams prireiks ir daugiau darbo rankų. Todėl, pabrėžia bravoro vadovas, bendrovė jau ieško komandos pastiprinimo. „Augantys pajėgumai atveria ir galimybes prisijungti prie mūsų visiems, kurie nori dirbti kartu su motyvuotais, išvien bendro tikslo siekiančiais, savo darbą mylinčiais darbuotojais. Būtent dėl jų bravoras taip išaugo ir neplanuoja sustoti“, – reziumuoja M. Horbačauskas.

Pirmą šių metų ketvirtį „Volfas Engelman“ apyvartą augino 11,6 proc., palyginti su atitinkamu 2021-ųjų laikotarpiu. Sausio–kovo mėnesiais alaus darykla iš viso pardavė 24,5 mln. litrų gėrimų, o įmonės apyvarta siekė 12,5 mln. eurų. 2021 m. bendrovė apyvarta sudarė 60 mln. eurų.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Pagal alaus pardavimus „Olvi“ yra pirma gamintoja Suomijoje, taip pat gaminanti ir kitus alkoholinius bei nealkoholinius gėrimus. „Olvi“ įmonių grupę 1878 m. įkūrė aludaris Williamas Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją