1. CV-Online klientė, daugiau nei 15 metų statybos srityje veikianti įmonė prie savo komandos prisijungti kviečia administratorę (-ių). Klaipėdoje įsikūrusi savo pavadinimo neatskleidžianti įmonė už šią poziciją siūlo 1390–1800 Eur atlyginimą (neatskaičius mokesčių).

Kandidatas turi turėti panašaus darbo patirties, tačiau įmonė yra linkusi priimti ir vakarinių ar neakivaizdinių studijų (inžinerinis išsilavinimas – privalumas) studentus, gebančius dirbti kompiuteriu, valdyti ir archyvuoti techninius dokumentus. Taip pat svarbus gebėjimas planuoti laiką, valdyti kritines situacijas, priimti sprendimus savarankiškai, privalumas – vairuotojo pažymėjimas.

Administratorius (-ė) bus atsakingas už dokumentų priežiūrą, sklandaus biuro darbo užtikrinimą, bendravimą su klientais ir kitas administracines funkcijas. Įmonė siūlo darbuotojui kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymų galimybę.
Susidomėję šiuo darbo pasiūlymu turi galimybę kreiptis dėl darbo per 30 skeundžių, nereikia CV.
Skelbimas lakoniškas, o reikalavimai tikslūs.

2. 63 parduotuves Lietuvoje turinti UAB „Lidl Lietuva” prie savo komandos darbui Vilniuje kviečia prisijungti patyrusį ir atsakingą vidinės komunikacijos projektų vadovą (-ę). Įmonė reikalauja bent 3 metų sėkmingos darbo komunikacijos srityje patirties ir gerų projektų valdymo įgūdžių, už tai būsimam kolegai siūlo 2345 Eur bruto atlyginimą.

Darbo pobūdis – vidinių komunikacijos kanalų priežiūra ir vystymas, turinio kūrimas ir administravimas, vidinės komunikacijos veiksmų plano parengimas ir įgyvendinimas, vidinių renginių organizavimas ir vedimas.

„Šiame ryškiame, vizualiai patraukliame skelbime pabrėžiamos ir papildomos naudos – karjeros galimybės Lietuvoje ir užsienyje, užsienio kalbų kursai, sveikatos draudimas, treniruočių salė, jogos užsiėmimai, įvairūs mokymai.
Išskirtinis dalykas – ši įmonė suteikia anonimines ir nemokamas profesionalių specialistų konsultacijas psichologiniais, teisiniais ir finansiniais klausimais“, – teigia CV-Online marketingo vadovė R. Karavaitienė.

3. Personalo atrankų įmonė savo klientui – Narbuto Finansų valdymo ir organizacijos vystymo departamentui darbui Vilniuje su nuotolinio darbo galimybe ieško žmonių ugdymo ir karjeros planavimo partnerio (-ės), kuris kurs ir vystys besimokančios organizacijos kultūrą ir strategiją, siekiant išlaikyti aukštą darbuotojų įsitraukimą įgyvendinant organizacijos iškeltus tikslus.

Siūlomas atlygis – 3000–4500 Eurų, neatskaičius mokesčių + sveikatos draudimo paketas, išmokos laimės ar nelaimės atvejais.

„Įmonė kviečia tapti svarbia dalimi tarptautinės kompanijos, patenkančios į TOP 20 didžiausių baldų gamintojų gretas Europoje. Tai puiki proga prisijungti prie 1500 darbuotojų, dirbančių 15 Europos šalių, komandos ir pritaikyti savo žinias bei patirtį kuriant ir vystant besimokančios organizacijos strategiją“, – skelbimą apžvelgia CV-Online marketingo vadovė.

4. „Northway“ Grupė, kurią sudaro bendrovės, teikiančios biofarmacinių produktų vystymo ir preparatų klinikiniams tyrimams tiekimo paslaugas, privačios medicinos paslaugas bei vykdančios mokslo tiriamąją, eksperimentinės plėtros ir investicinę veiklą darbui Vilniuje ieško tiekimo grandies vadovo (-ės), kuris bus atsakingas už grupės įmonių tiekimo grandinės strategijos formavimą ir įgyvendinimą.
Darbo užmokestis – 4500–5500 Eurų bruto.

Įmonė akcentuoja, kad šiose pareigose reikalinga turėti „tvirtą stuburą“, atsparumą stresinėms situacijoms ir gero derybininko sugebėjimus.
Panašaus darbo patirtis pirkimų/tiekimo srityje (gamybos, medicinos pramonė būtų privalumas) yra vienas iš svarbiausių reikalavimų.

„Darbas atsakingas ir reikalaujantis bent 3 metų panašaus darbo patirties.
Įmonė darbuotojui suteikia galimybę kurti ir inicijuoti pokyčius. Detalesnio privalumų ir naudų darbuotojui sąrašo įmonė nepateikia“, – pastebi R. Karavaitienė.

5. Personalo atrankų įmonės klientė – bendrovė „Sportland Lt“, kuriai priklauso didžiausias Lietuvoje parduotuvių tinklas, prekiaujantis sportine ir laisvalaikio apranga bei avalyne, šiuo metu prie komados Vilniuje kviečią prisijungti atsakingą ir organizuotą personalo vadybininką (-ę), kuris bus atsakingas už:

* Personalo valdymą
* Biuro administravimą.

Reikalinga:
* Aukštasis išsilavinimas vadybos ar verslo administravimo srityse (arba paskutinio kurso studentas);
Bent 1-3 m. patirtis panašioje pozicijoje;
* Patirtis dirbant personalo ir biuro administravimo srityje;
* Anglų kalbos žinios (raštu ir žodžiu), rusų kalbos žinios būtų (privalumas);
* Labai geri darbo kompiuteriu (MS Office, Vikarina ir Citrix) įgūdžiai.

Siūlomas atlyginimas – 2000–2300 Eurų neatskaičius mokesčių + asmeninės karjeros perspektyvos ir kvalifikacijos kėlimo kursai; galimybė sportuoti pačiomis geriausiomis sąlygomis; įmonės suteikiamos nuolaidos.