Vilniuje ir Kaune esančiuose įmonės padaliniuose „TransferGo“ siūlo specialiai karo pabėgėliams pritaikytų darbo vietų.

„Padedame Ukrainos kandidatams, kuriuos įdarbiname, susitvarkyti su Lietuvos teisiniais reikalavimais, būtinais likti šioje šalyje. Taip pat esame įsteigę persikėlimo premiją, kuri siekia 1 000 eurų (bruto) asmeniui. Tikimės, tokiu būdu bent truputį prisidėti prie lengvesnio, kad ir laikino, gyvenimo starto naujoje šalyje žmonėms, kurie vis dar privesti išgyventi visą šią siaubingą situaciją.
Skatiname žmones, jei jie to nori ir gali, persikelti gyventi į Lietuvą. Tiesa, kai kuriose pozicijose galima dirbti ir nuotoliu, tačiau reikia atsižvelgti į tam tikrus teisinius aspektus, tad kiekvienas atvejis individualus. Paprastai kandidatams, norintiems dirbti mūsų įmonėje, reikia gerai mokėti anglų kalbą raštu ir žodžiu, bet kai kurioms pozicijoms, atsižvelgiant į dabartinę situaciją, užtenka ukrainiečių ar rusų kalbos. Tiesa, kiekvienam įmonės darbuotojui skiriame individualų 1 000 eurų mokymų biudžetą, kurį jie gali panaudoti savo anglų kalbos įgūdžiams tobulinti“, – pasakoja lietuvių startuolio įkūrėjas ir vadovas Daumantas Dvilinskas.

Daumantas Dvilinskas
Foto: Organizatorių nuotr.


„TransferGo“ yra paruošusi ne vieną dešimtį darbo vietų ne tik nuo karo bėgantiems žmonėms. Įmonė ieško darbuotojų, kurie norėtų ir galėtų kartu su visa komanda kurti pažangią finansinę ateitį visame pasaulyje. Pozicijos skirtingos – nuo klientų aptarnavimo, atitikties, finansų operacijų užtikrinimo iki produktų plėtros, IT inžinerijos ir kitų funkcijų specialistų.

Visos darbo pozicijos, nurodant, kuriose galima dirbti nuotoliu, pateiktos įmonės puslapyje. Atlyginimai ir reikalavimai skiriasi priklausomai nuo pareigų ir patirties. Keletas siūlomų darbo pozicijų:

1. Klientų aptarnavimo specialistas (kalbantis ukrainiečių ir (arba) rusų kalba)

Darbo pobūdis: užtikrinti puikią klientų patirtį; efektyviai susitvarkyti su užklausomis telefonu ir el. paštu; bendrauti su klientais dėl papildomų klausimų ir reikalingų dokumentų.

Reikalavimai: puikūs žodiniai ir rašytiniai įgūdžiai ukrainiečių, rusų ir anglų kalbomis (vidiniam bendravimui); galimybė persikelti į Lietuvą ir dirbti biure; gebėjimas tinkamai nagrinėti skundus ir išlikti ramiems stresinėse situacijose, prisiimti atsakomybę ir dirbti komandoje.

Įmonė siūlo: būti motyvuojančios ir augančios fintech bendruomenės dalimi; konkurencingą atlyginimo paketą; privatų sveikatos draudimą; lankstų darbo laiką su galimybe dirbti iš namų; galimybę mokytis sparčiai augančioje įmonėje kartu su garantuotu 1 000 eurų mokymų biudžetu; draugišką atmosferą; namų augintiniams pritaikytą biurą; komandinius renginius.

Atlyginimas: nuo 1 300 iki 1 500 eurų (bruto), priklausomai nuo patirties lygio.

2. IT inžinerijos vadovas

Darbo pobūdis: vadovauti savarankiškai daugiafunkcei techninei komandai kuriant ir tobulinant išskirtinius fintech produktus; bendradarbiauti su kitomis komandomis, siekiant geriau suprasti vartotojų poreikius ir komandos atliekamo darbo poveikį; padėti komandos žmonėms tobulinti profesines žinias, užtikrinant, kad visų nuomonės ir idėjos būtų išgirstos.

Reikalavimai: patirtis vadovaujant inžinierių komandoms (formaliai arba neformaliai); patirtis projektuojant, kuriant ir eksploatuojant paskirstytas programinės įrangos sistemas; atsakomybės prisiėmimas ir gebėjimas eksperimentuoti ieškant reikiamų sprendimų ; aistra efektyvumui ir bendradarbiavimui; patirtis finansų sektoriuje būtų naudinga, bet nebūtina.

Įmonė siūlo: būti motyvuojančios ir augančios fintech bendruomenės dalimi; konkurencingą atlyginimo paketą; privatų sveikatos draudimą; lankstų darbo laiką su galimybe dirbti iš namų; galimybę mokytis sparčiai augančioje įmonėje kartu su garantuotu 1 000 eurų mokymų biudžetu; draugišką atmosferą; namų augintiniams pritaikytą biurą; komandinius renginius.

Atlyginimas: nuo 5 100 eurų (bruto). Įmonė pasirengusi aptarti atlyginimą, atsižvelgdama į darbuotojo turimus įgūdžius ir kompetencijas.

3. Iždo operacijų analitikas

Darbo pobūdis: užtikrinti tikslų kasdienių iždo (valiutos keitimo, likvidumo valdymo, apsaugos) operacijų vykdymą ir palaikymą; užtikrinti ir laiku atnaujinti reikalingas ataskaitas; tiesiogiai bendrauti su bankais ir užsienio valiutos partneriais, kad būtų išspręstos veiklos problemos ir užtikrintas sandorių įvykdymas laiku; analizuoti duomenis, susijusius su likvidumo valdymo ir užsienio valiutos operacijomis.

Reikalavimai: bent 3 metų patirtis dirbant finansų srityje, atliekant operacijų užsienio valiutos ar likvidumo valdymo funkcijas; geras užsienio valiutų rinkų ir finansinių priemonių išmanymas; vidutiniai įgūdžiai naudojant duomenų analizės, vizualizavimo įrankius („Power BI“, „Tableau“ ir kt.) ir skaičiuokles („Google Sheets“, „Excel“ ir kt.); sklandūs ir efektyvūs anglų kalbos bendravimo įgūdžiai žodžiu ir raštu.

Įmonė siūlo: privatų sveikatos draudimą; lankstų darbo laiką su galimybe dirbti iš namų; galimybę mokytis sparčiai augančioje įmonėje kartu su garantuotu 1 000 eurų mokymų biudžetu; draugišką ir motyvuojančią aplinką; naminiams augintiniams pritaikytą biurą, komandinius renginius.

Atlyginimas: nuo 2 500 eurų (bruto). Įmonė pasirengusi aptarti atlyginimą, atsižvelgdama į darbuotojo turimus įgūdžius ir kompetencijas.