„SME Finance“ – pirmaujanti B2B finansavimo platforma Baltijos šalyse, sukūrusi išskirtinę ekosistemą. Verslui įmonė siūlo platų finansavimo paslaugų spektrą: faktoringą, paskolas verslui, mokėjimus, kredito liniją, lizingą – ilgametę patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komandos tikslas yra padėti verslui augti. „SME Finance“ turi ambicingų idėjų ir siekia tapti profesionaliausia skaitmeninio skolinimo platforma.

Šiuo metu įmonė ieško 27 darbuotojų, tačiau per 2022-uosius vien IT skyriaus darbuotojams planuoja sukurti bent 50 darbo vietų. Įmonėje laukiami darbuotojai, kurie turi patirties finansų, IT, pardavimų, marketingo, personalo valdymo srityse: vykdomasis generalinio direktoriaus padėjėjas, mokėjimo paslaugų pardavimų vadovas, kanalo produktų šeimininkas, operacijų ir mokėjimų produktų šeimininkas, administratorius ir kt.

Foto: Shutterstock


„Bendrovė plečiasi į užsienio rinkas, todėl ieško specialistų ne tik Lietuvoje. Mūsų išskirtinumas – kuriamas vidinis IT centras, todėl prie mūsų prisijungę darbuotojai turės galimybę ne tik kurti procesus, bet ir matyti platesnį viso finansinių technologijų IT centro darbą bei prisidėti prie jo augimo bei tobulinimo“, – teigia „SME Finance“ administracijos ir finansų vadovė Eglė Martinonytė.

Štai kelios darbuotojų pozicijos, kurių šiuo metu ieško „SME Finance“:

1. Inžinerijos vadovas/ vyriausiasis sistemų architektas

Pagrindinės atsakomybės:
* Būti atsakingam už inžinerinę veiklą ir aukšto lygio architektūrinius sprendimus visoje „SME Finance“ ekosistemoje.
* Vadovauti, koordinuoti ir instruktuoti komandą, užtikrinant, kad ji būtų pasirengusi pasiekti įmonės tikslus.
* Sukurti ir įgyvendinti geriausią inžinerijos viziją, strategiją, politiką, procesus ir procedūras, kad pagerintumėte verslo veiklą ir padidintumėte „SME Finance“ ekosistemos vertę galutiniams klientams.
* Įvertinti iššūkius, su kuriais susiduria verslas, ir imtis veiksmų sumažinti riziką bei sukurti galimybes.
* Įdarbinti ir auginti programinės įrangos inžinierius.

Reikalavimai:
Būtina 10+ metų patirtis dirbant su Java/J2EE aplikacijomis ir bent bakalauro kvalifikacinis laipsnis (pageidautina magistro laipsnis) informatikos ar kitoje atitinkamoje srityje. Patirtis vadovaujant inžinerijos funkcijoms ir įrodyta strateginės inžinerijos lyderystės patirtis kuriant veiksmingas inžinerines strategijas, politiką, procesus ir sistemas. Didelė įmonės architektūros, projektavimo modelių ir stambaus masto, saugių ir našumui jautrių programų diegimo patirtis. Privaloma patirtis nuo pat pradžių kuriant ir valdant produkto aplinką naudojant debesų paslaugų teikėjus, tokius kaip „Google cloud“ ar AWS. Privaloma patirtis dirbant SaaS aplinkoje. Labai pageidautina patirtis finansinių technologijų, kibernetinio saugumo srityse.

Atlygis: 4000–10 000 €/mėn. (bruto).

2. Kasdienės e. bankininkystės produktų vadovas

Atsakomybės:
* Diegti pasaulinio lygio skaitmeninės bankininkystės produktus, atitinkančius aukščiausius kokybės standartus.
* Bendradarbiauti su vidinėmis komandomis ir vadovybe, siekiant nustatyti produktų kūrimo tendencijas, naujų produktų kūrimo / esamų tobulinimo poreikius.
* Susitelkti į nuolatinį valdomų produktų tobulinimą (sąskaitos, el. bankininkystė, kreditai, indėliai, mobilioji programėlė, valiutos keitimas, banko kortelės, mokėjimai ir kt.)
* Valdyti naujų skaitmeninės bankininkystės produktų ir paslaugų projektus.
* Dirbti kartu su plėtros komanda dėl techninių užklausų ir vykdymo, siekiant užtikrinti rezultatų kokybę.

Reikalavimai:
Ne mažesnė nei 2 metų patirtis dirbant su bankiniais produktais / paslaugomis Product Manager arba Product Owner rolėse. Tradicinių bankinių produktų ir paslaugų išmanymas, domėjimasis jų naujovėmis. Gebėjimas valdyti kelis projektus vienu metu. Geras skaitmeninės plėtros ir klientų lūkesčių iš skaitmeninės bankininkystės produktų ir paslaugų supratimas. Stiprūs laiko planavimo, strateginio mąstymo ir bendravimo įgūdžiai.
Produkti šeimininko, agile principų supratimas bei pagrindinės žinios apie Scrum metodiką – privalumas. Būtinas beveik gimtasis anglų kalbos lygis.

Atlygis: nuo 5800 €/mėn. (bruto).

3. E. kanalo produktų šeimininkas

Atsakomybės:
* Prisiimti atsakomybę plėtojant skaitmeninių programų srautą „SME Finance“ ekosistemos įmonėms.
* Dirbti su įvairiomis funkcinėmis komandomis ir valdyti operacijas per skirtingas funkcijas, siekiant sukurti sklandžias klientų keliones.
* Valdyti visus produkto klausimus ir aspektus, įskaitant suinteresuotųjų šalių atsiliepimus, reikalavimus ir problemas.
* Užtikrinti funkcijų ir viso produkto tinkamumą naudoti, kokybę ir pristatymą.
Vesti seminarus suinteresuotosioms šalimis aiškiam reikalavimų apibrėžimui.
* Analizuoti ir suprasti poreikius ir prioritetus, reikalingus geresnio produkto sukūrimui;

Reikalavimai:
Patirtis dirbant su kredito paraiškomis. Į sprendimus orientuotas analitinis mąstymas, gebėjimas priimti sprendimus remiantis duomenimis ir faktais. Gebėjimas mąstyti nestandartiškai ir skatinti naujoves. Darbo su modeliuojamuoju mąstymu, Scrum metodikomis patirtis. Patirtis vadovaujant ir įgyvendinant pokyčius. Gebėjimas valdyti įvairias suinteresuotas šalis. Puikios anglų kalbos žinios.
Susipažinęs su Atlassian įrankiais (JIRA, Confluence). Bakalauro arba magistro kvalifikacinis laipsnis.

Atlygis: nuo 3800 €/mėn. (bruto).

4. Vykdomasis generalinio direktoriaus padėjėjas

Atsakomybės:
* Tiesioginis darbas su įmonės vadovybe ir kitomis suinteresuotomis šalimis atliekant įvairias užduotis ir prašymus.
* Teikti aukšto lygio pagalbą pagrindiniuose vidaus ir išorės susitikimuose, kuriuose dalyvauja generalinis direktorius, įskaitant darbotvarkių rengimą, dokumentų derinimą ar rašymą, protokolų rengimą ir tolesnių veiksmų užtikrinimą.
* Sudaryti administracinius susitarimus ir planuoti vidaus ir išorės susitikimus, verslo keliones ir konferencijas.
* Surinkti informaciją vidiniams ir išorinei komunikacijai – priminimams, el. laiškams, pristatymams, ataskaitoms.
* Pagal poreikį dirbti su prekių pirkimu, tiekėjų valdymu, renginių koordinavimu ir administraciniais tyrimais.

Reikalavimai:
Didesnė nei 4 metų patirtis vadovo asistento, asmeninio asistento ar panašiose pareigose.
Patirtis finansinių paslaugų sferoje, geriausia – bankuose arba finansų technologijų įmonėse.
Puikūs bendravimo žodžiu ir raštu įgūdžiai. Iniciatyvumas, konfidencialumo laikymasis. Sklandus anglų kalbos mokėjimas, labai stiprūs bendravimo raštu ir žodžiu įgūdžiai.

Atlygis: nuo 2400 €/mėn. (bruto).

5. Talentų pritraukimo partneris

Atsakomybės:
* Kurti talentų pritraukimo strategijas ir įdarbinimo planus.
* Vadovauti darbdavio įvaizdžio kūrimo iniciatyvoms.
* Vesti visą įdarbinimo ciklą (darbo skelbimai, atrankos skambučiai, pokalbiai ir t. t.)
* Puoselėti ilgalaikius santykius su buvusiais ir potencialiais kandidatais.

Reikalavimai:
Talentų pritraukimo partnerio darbo patirtis (IT srityje – privalumas). Patirtis viso ciklo įdarbinimo, tiekimo ir idealiu atveju darbdavio įvaizdžio kūrimo veikloje. Bendrosios kompetencijos: orientacija į aukštus standartus ir kokybę; puikūs bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžiai; puikus nuosavybės jausmas. Visų atrankos metodų ir technikų supratimas. Kalbos: laisvai moki lietuvių ir anglų kalbas.

Atlygis: nuo 3300 €/mėn. (bruto).

„Esame didžiausias Baltijos šalyse nebankinis verslo finansuotojas. Darbuotojų skaičius šiuo metu siekia 130, tačiau šiemet, dėka augimo Lietuvoje ir Latvijoje bei plėtros į Estijos, Suomijos ir kitas Europos rinkas, planuojame, kad darbuotojų skaičius augs sparčiau nei bet kuriais ankstesniais veiklos metais.

Mūsų kolegos mėgsta mokytis vieni iš kitų, kartu spręsti iškilusius klausimus, tačiau labiausiai čia vertinamas iniciatyvumas – kadangi esame netradicinis finansuotojas su startuoliams būdinga atmosfera, kiekvieno darbuotojo indėlis mums labai svarbus. Turime ne vieną pavyzdį, kai darbuotojų idėjos tapo realybe ir pakeitė visos kompanijos veidą“, – sako Eglė Martinonytė.