Nors V. Petrašiūnas sukasi reklamos pasaulyje, medicinos sritis verslininkui niekad nebuvo svetima. Dauguma jam priklausančios komunikacijos agentūros klientų – medicinos paslaugas teikiančios įmonės, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvos rinkai aktualu nutukimo gydymas
Nutukimas yra pandemija ir tai įrodo pasaulinė statistika. PSO duomenimis, šia liga pasaulyje serga beveik kas ketvirtas žmogus, o Lietuvoje – netgi kas trečias. Su draugais medikais diskutuodamas apie šią problematiką V. Petrašiūnas priėjo išvadą – nutukimas yra Lietuvos rinkai aktuali problema, o ją suvaldyti pajėgumų vis dar trūksta.
Verslui sėkmę atnešė inovatyvus svorio mažinimo būdas
Verslo projektui didžiausią sėkmę atnešė Vytauto su komanda Lietuvoje pristatytas inovatyvus medicininis produktas svoriui mažinti – pirmasis neinvazinis skrandžio balionas „Allurion“.
„Ši technologija unikali tuo, kad skrandžio baliono implantavimui nereikalinga invazinė procedūra – jis tiesiog praryjamas kapsulės pavidalu ir vėliau yra užpildomas skysčiu. Balionas sumažina skrandžio tūrį ir lėtina maisto pasišalinimą iš skrandžio – tai sukuria ankstyvą ir ilgalaikį sotumą, padedantį mažinti kūno svorį. Nors „Allurion“ Lietuvos rinkoje pristatėme su šiokia tokia baime, jis susilaukė ypatingai daug dėmesio.
Nereikia būti mediku, kad įkurtum sėkmingą medicinos verslą
Vytautas tikina, jog ne tik su medicina susiję žmonės gali kurti sėkmingus medicinos verslus. Kad galėtų vadovauti komandai ir priimti verslo sprendimus, Vytautui medicininio išsilavinimo neprireikė. Be abejo, tokio verslo įkūrėjas turi puikiai suprasti, kaip veikia medicininiai procesai, žinoti saugumo kriterijus ir gebėti atskirti kokybiškus produktus.
Verslo modelis pasiteisino
Nutukimo gydymo centre per metus atliekama apie 300 procedūrų ir jo augimas šiais metais siekia daugiau nei 300 proc. V. Petrašiūnas pabrėžia, kad tai yra aktuali sfera, turinti didelę paklausą, suteikiančią neribotas galimybes augti ir plėstis.
„Paslaugų teikimas jau spėjo išsiplėsti ne tik Vilniuje, bet ir Kaune bei Klaipėdoje. Šiemet taip pat yra numatyta plėtra ir į Baltijos šalis atstovaujant inovatyvius medicininių priemonių prekių ženklus.