„Matome nuoseklų užsakymų skaičiaus didėjimą ir didelį rinkos potencialą, todėl plečiame kurjerių bei surinkėjų skaičių. Dirbame tam, kad kalėdiniu laikotarpiu visi mūsų klientai galėtų apsipirkti patogiai, o prekes gautų kaip įmanoma greičiau. Mūsų vertinimu, sausio mėnesį užsakymų skaičius mažės nežymiai, tad su visais kurjeriais, surinkėjais bendradarbiausime ir toliau“, – pranešime žiniasklaidai sako Tadas Norušaitis, įmonės direktorius ir bendraįkūrėjas.

Šiuo metu bendrovė turi pasirašiusi bendradarbiavimo sutartis su daugiau nei 1100 kurjerių bei surinkėjų. Pasak T. Norušaičio, sėkmingai pritraukti naujų kurjerių padeda jiems siūlomas lankstus darbo grafikas ir konkurencingas apmokėjimas už suteiktas paslaugas. Žinoma, kurjerių darbo užmokestis priklauso nuo jų darbo rezultatų.

Naujų kurjerių poreikį lemia ir naujos startuolio teikiamos apsipirkimo galimybės. Šį mėnesį įmonė pirkėjams pradėjo teikti prekių atsiėmimo paslaugą fizinėse Vilniaus ir Kauno „Iki“ parduotuvėse arba greta jų. Šiuo metu paslauga teikiama trijose „Iki“ parduotuvėse. Planuojama, kad iki metų pabaigos paslauga veiks septyniose tinklo parduotuvėse.

„Ši paslauga turėtų būti patogi ne tik itin greito apsipirkimo ieškantiems pirkėjams, bet leis apsipirkti bendrovės platformoje ir tiems, kurių gyvenamosios vietos kurjeriai iki šiol nepasiekdavo“, – sako T. Norušaitis.

Startuolio platformą šiuo metu turi daugiau nei 200 tūkst. registruotų vartotojų. Maždaug trečdalis jų yra lojalūs pirkėjai. Net 85 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 30 tūkst. prekių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)