Pandemijos metu įkūrė dovanų namus

Jubiliejus, vestuvių metinės, vaikelio gimimas, Velykos, Kalėdos ir kitos šventės, nebūnant fiziškai kartu, arba tris kartus perkelta vestuvių data. Daugelis jau esame susidūrę su šiomis situacijomis, kai negalime būti šalia, tačiau ieškome būdų parodyti dėmesį bei išreikšti meilę.

Ten, kur egzistuoja problema, gimsta sprendimas. Pandemijos metu atidaryti verslą, susijusį su dovanomis, mažų mažiausiai rizikinga ar neprotinga. Būtent tai išgirsdavo „Shilta Box” dovanų namų įkūrėjos Rasa Žiedė ir Vaida McNeill. Tai – mamos ir dukros darnus duetas, pandemijos metu pradėjęs kurti verslą Lietuvoje, nors tuo metu Rasa ir Vaida gyveno skirtingose šalyse.

Foto: Nakutis Photography nuotr.


Stipriai auga lūkesčiai

Pandemijos metu įsikūrę dovanų namai šioje nepalankioje situacijoje pamatė galimybę ir greitai suprato pakitusius lietuvių poreikius. Nepaisant to, kad fiziškai nebuvo galima švęsti, bet poreikis rodyti dėmesį, džiuginti ir dovanoti nesumažėjo. Įkūrėjos Rasa ir Vaida pastebėjo, kad lietuviai renkasi labiau apgalvotas, subtilesnes ir dažniau šiek tiek brangesnes dovanas.

„Pastebėjome, kad pirkėjui patogu ne tik nupirkti dovaną, bet jis turi ir kitokių lūkesčių. Klientas nori, kad dovana būtų kokybiškai, dailiai ir išskirtinai supakuota, o prie jos pridėtas asmeninis raštelis su tekstu, kurį pats sukuria. Pirkdamas dovaną, klientas tikisi viską gauti vienoje vietoje, todėl šalia dovanos parenkame mėgstamas gėles ir siunčiame iki namų durų”, – sako įkūrėja Vaida McNeill.

Foto: Nakutis Photography nuotr.


Populiarėjo dovanų rinkiniai ir konsjeržo paslauga

Mama ir dukra sujungė savo asmeninę patirtį, žinias ir pasiūlė lietuviams ne pavienes dovanas, bet dovanų rinkinius moterims, vyrams ir vaikams. Produktai sugrupuoti ir supakuoti prabangioje magnetinėje dėžėje, pagamintoje užsienyje pagal užsakymą, nes kokybė – pagrindinis verslo aspektas. Pridedamas asmeninis sveikinimas ir kitos detalės suteikia jaukumo ir šilumos. Dovanos pakuojamos rankomis, skiriant tam ypatingą dėmesį.

„Žmonės buvo išskirti atstumo, todėl norėjome sukurti dovanas, kurios perteiktų emociją ir nuoširdžią šilumą jas atidarant. Kūrėme keletos žingsnių išvyniojimo patirtį, perteikdamos prabangos ir jaukumo iliuziją”, – verslo koncepciją pasakoja įkūrėja Rasa Žiedė.

Dar daugiau – įmonė turbūt vienintelė Lietuvoje pasiūlė iki šiol negirdėtą dovanų konsjeržo paslaugą. Jos principas – dovanų ekspertas padeda konkrečiam žmogui surasti dovaną viso pasaulio geriausių dovanų parduotuvėse ir pasirūpina, kad dovana bei su ja susijusi patirtis pasiektų asmenį. Lietuviams ši paslauga vis dar nauja, todėl mamai ir dukrai įdomu stebėti, kaip į tai reaguoja rinka.

Foto: Nakutis Photography nuotr.


Populiariausi pasirinkimai – praktiška, asmeniška ir prabangu

Ekspertės pastebėjo, kad dovanų kuponus ar pinigus pakeitė praktiškos dovanos, sukuriančios jaukumą namuose. Namų kvapai, šlepetės, puodeliai ir odos priežiūros priemonės buvo itin populiarūs pasirinkimai pandemijos metu.

„Lietuviai praleido namuose daug laiko, todėl dovanos, skaidrinančios rutiną ir įnešančios prabangos į kasdienybę, tapo ypač vertinamos. Baigėsi laikai, kai dovanojame tai, kas dulka lentynose, nes žmonės ieško praktiškų, tačiau aukštos kokybės produktų“, – dalijasi Vaida McNeill.

Daugeliui kyla klausimas: ar verslas, pritaikytas pandemijos sukeltoms problemoms spręsti, gali turėti ilgalaikę sėkmę?

Foto: Nakutis Photography nuotr.


„Manau, kad lietuviai pamatė, jog galima dovanoti išskirtines dovanas, nesistumdant prekybos centruose. Be to, žmonės prašo nematytų produktų ar prekių ženklų, kurių Lietuvoje dar nėra. Mūsų receptas – supaprastinome dovanų ieškojimą ir pasiūlėme daugiau nei produktą dėžutėje, todėl pelnėme pasitikėjimą ir nuolatinius klientus“, – reziumuoja Rasa.