Anot BGS įmonės vadovo Gyčio Gumuliausko, nors pasaulinė pandemija ir turėjo nemažą įtaką verslui, talentingų įmonės darbuotojų dėka, BGS ateitis – šviesi.

Gytis Gumuliauskas
Foto: Asmeninins albumas


„Esu neapsakomai dėkingas visai BGS komandai už ištvermę, atsidavimą ir tai, kad vis dar esame kartu, – pasidalino įmonės vadovas. – Man labai džiugu matyti, kad su kiekvienais metais mūsų komanda auga, tobulėja ir bręsta. Vertiname tai, kad savo gretose turime žmonių, tikrų veteranų, kurių patirtis sektoriuje lenkia net ir pačios įmonės amžių ir turime galimybę iš jų semtis ne tik profesinės, bet ir gyvenimiškos patirties. Džiaugiamės, kad jau tiek ilgai esame kartu ir esame tikri, jog aptarnausime dar ne vieną šimtą lėktuvų“.

Foto: Asmeninins albumas


Darbas – nemonotoniškas ir įdomus

Per 16 darbo metų BGS subūrė įspūdingą profesionalų komandą, aptarnavo ne vieną tūkstantį orlaivių bei prisidėjo prie milijonų žmonių kelionių. Jau daugiau nei 15 metų įmonėje dirbantis Tomas Vyšniauskas, BGS Grupės antžeminio aptarnavimo vadovas, teigia, jog yra net kelios priežastys, kurios paskatino jį augti kartu su BGS.

„Savo karjerą čia pradėjau rampos agento pozicijoje, vėliau tapau pamainos vadovu, tada – departamento vadovu, o dabar jau esu visos BGS grupės antžeminio aptarnavimo vadovas. Būtent tai – realios karjeros galimybės – buvo vienas iš veiksnių, padėjusių tiek metų išbūti vienoje įmonėje. Žinoma, didžiausias variklis, skatinantis mane judėti į priekį yra tai, jog pats darbas yra nemonotoniškas ir įdomus, kiekviena diena čia vis kitokia,“ – teigė jis.

Tomas Vyšniauskas
Foto: Asmeninins albumas


Tomo nuomone, pokyčiai yra neatsiejama įmonės augimo dalis. „Per tuos metus neapsakomai pakito ir žmonės, ir procesai, net požiūris į darbą. Kai įmonė buvo dar visai jauna ir nedidelė, viskas buvo paprasčiau. Pavyzdžiui, anksčiau nebuvo jokių reikalavimų darbo uniformai, galėjai ateiti su paprasčiausiais marškinėliais ir sportiniais bateliais. Dabar tikrai viskas kitaip – didesnis dėmesys skiriamas vieningiems ir aiškiems procesams, saugai, net mokymai naujiems darbuotojams trunka apie mėnesį laiko, kai tuo tarpu prieš 15-liką metų viską reikėdavo išsiaiškinti pačiam,” – pasidalino antžeminio aptarnavimo vadovas.

„Vienas labiausiai per visus šiuos metus įsiminusių momentų buvo kai man, dar visai žaliam rampos agentui, kolega pasakė: „Tu arba dirbi čia vieną savaitę, arba visą gyvenimą.“ Ir negaliu nesutikti su šiais žodžiais. Paragavęs aviacijos jos jau nebenori paleisti,“ – pasidalino Tomas Vyšniauskas.

Foto: Asmeninins albumas


Sutvarkyti lėktuvą – per 15 minučių

Beveik 300 darbuotojų turinčioje įmonėje senbuvių, BGS dirbančių nuo pat pirmųjų dienų, yra ne vienas. Ana Švaikovskaja ir Ana Voitkevič jau šešiolika metų rūpinasi orlaivių vidaus tvarka, užtikrinant švarą ir tvarką prieš lėktuvams pakylant. „Nuo tada, kai pradėjome čia dirbti, pasikeitė daug kas – atsirado naujų technologijų, procesų, tačiau darbo principas išliko tas pats – svarbu greitai bei švariai sutvarkyti lėktuvą,“ – sakė Ana Voitkevič, orlaivių vidaus tvarkytoja. Anot jų, 180 vietų lėktuvą moterys gali sutvarkyti per 15 minučių. „Nėr kada ilsėtis,“ – pašmaikštavo.

Foto: Asmeninins albumas


Paklaustos, kas jas jau tiek metų skatina likti vienoje įmonėje, moterys nedvejojo – puikus kolektyvas bei įdomus darbas. „Kiekvienas lėktuvas yra vis kitoks, pamatai daug įdomių žmonių, kartais net įžymybių,“ – pasidalino Ana Švaikovskaja, orlaivių tvarkymo pamainos vadovė.

„Oro uoste dirbu jau daugiau nei 30 metų ir savęs negaliu įsivaizduoti kitur. Kai kiekviena diena atneša kažką naujo, kaip gali nepamilti aviacijos?“ – atviravo Ana.