O ar žinojote, kad LinkedIn paieškos sistema sukurta taip, jog yra itin svarbu, kas yra parašyta jūsų dabartinės pozicijos aprašyme? Jeigu nežinojote – jūs ne vienas! Apie tai nežino daug kas. Tačiau ką daryti, jeigu aš šiuo metu nedirbu? Ką man tuomet rašyti?

Imkite ir pridėkite „Current position” darbo patirties („Experience") dalyje ir ją užpildykite štai taip:

  • Eilutėje „Title“ surašykite tas pareigybes, kurių siekiate, ir tuos raktažodžius, pagal kuriuos norite būti randami (pvz. Project Manager | Program Manager | PMO Manager | PMP, Agile);
  • Eilutėje „Company“ įrašykite „Seeking new opportunity, Immediate Start“ ar kažkaip panašiai;
  • „Description“ dalyje surašykite tai, ką jūs gebate/žinote/mokate, už ką esate pripažintas/a, ir ką galite pasiūlyti būsimam darbdaviui (galite naudoti tokius žodžius, kaip „succesfully managed, highly skilled at, extensive background in, recognized for“).

Nepamirškite antraštės svarbos!

Antraštė (angl. „Headline“) – labai svarbi eilutė, kurią privalote apgalvotai užpildyti. Antraštė turi atspindėti jūsų patirtį bei parodyti vertę, kurią galite atnešti naujam darbdaviui. Taip pat labai svarbu, jog antraštė talpintų tuos raktinius žodžius, kuriais norite būti surandami per LinkedIn paieškos sistemą.

Lina Buinauskienė
Foto: Asmeninins albumas

„Marketing professional open for new opportunities“ nėra stipri antraštė, tuo tarpu „FMCG Marketing professional looking for Small Brand to make Big“ parodo, ką konkrečiai galite pasiūlyti būsimam darbdaviui. Dar pora tinkamų pavyzdžių:

  • Corporate Communication Professional | I produce clear and simple messages the public understands
  • Office Manager | Executive Assistant | Looking for Overstressed CEO to Make Sane
  • Ir pats blogiausias antraštės pavyzdys – „Unemployed at Seeking new opportunities“.

Ką rašyti skiltyje „About“?

Ši dalis mažiau reikšminga kalbant apie tai, kaip aukštai LinkedIn sistema iškels jus paieškos rezultatuose, tačiau čia turite daugiausiai laisvės kūrybiškai pateikti savo vertės pasiūlymą, atskleisti savo asmeninį prekės ženklą ir „užkabinti“ skaitančiojo dėmesį.

Visada galvokite apie tai, kas yra jūsų tikslinė auditorija, t.y. kas yra tie tiksliniai darbdaviai, kuriuos norite sudominti. Rašykite taip, kad jie jūsų pateiktoje informacijoje rastų tai, kas aktualu būtent jiems. Naudokite jų terminus. Pademonstruokite, kad žinote, kaip spręsti iššūkius, kuriuos jie patiria.

Taip pat dar kartą užduokite sau klausimus – kas aš esu ir dėl ko noriu būti žinomas? Kuo aš išsiskiriu iš kitų kolegų, šios srities profesionalų? Kokią vertę/naudą galiu pasiūlyti?

„About“ dalyje galite atskleisti savo asmenybę ir rašyti tokiu stiliumi, koks jums patinka. Galite rašyti trumpai ir konkrečiai, pateikdami informaciją punktais. Galite panaudoti „storytellingą“ – papasakoti, kodėl esate toje srityje, kurioje esate, kodėl ji jus motyvuoja. Galite naudoti simbolius (emoji), kurie padėtų atkreipti dėmesį (tik nepersistenkite, kad ši dalis natrodytų kaip kalėdinė eglutė).

Labai verta šioje dalyje pridėti „Call-to-Action“ – sakinį, raginantį užmegzti ryšį ir bendrauti.

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas...

Nepamirškite aktyviai naudoti LinkedIn mezgant naujus ryšius – nes būtent networking‘as yra efektyviausias darbo paieškos būdas. Apie tai pažadu parašyti kitame straipsnyje.