Kviečiame susipažinti su keliais milijonieriais ar net milijardieriais, kurie praturtėjo labai staiga ir be didesnių pastangų, nes jiems paprasčiausiai kilo geniali idėja.

Erikas Nakagawa už 2 mln. dolerių pardavė kačių memų svetainę

Kaip sakoma, be kačių pasaulis būtų žymiai nykesnė vieta. Juokaujame: iš tikrųjų juk niekas taip nesako, bent jau garsiai.

Vieną niūrią dieną vienišas, amžinai persidirbęs programinės įrangos kūrėjas Ericas Nakagawa paprašė savo bičiulės Kari Unebasami atsiųsti ką nors, kas bent akimirkai pralinksmintų. Draugė nepasikuklino ir nusiuntė jam daugybę kačių nuotraukų su šmaikščiais prierašais. Bene populiariausia buvo britų trumpaplaukio su gramatiškai neteisingu užrašu „I Can Haz Cheezburger?“.

Nuotrauka buvo tokia juokinga, jog netrukus bendraminčiai sugalvojo sukurti tinklaraštį, skirtą juokingiems kačių memams. Panašu, neprašovė.

Tinklaraštis tapo toks populiarus, jog japonai sugalvojo leisti skaitytojams ir patiems prisidėti prie turinio siunčiant savo memus. Populiarumas dar ūgtelėjo.

Populiarų tinklaraštį netrukus pradėjo atakuoti konkurentai, daryti spaudimą, tad neilgai trukus E. Nakagawa nusprendė, kad jam pakaks – per daug darbo ir per mažai džiaugsmo, vien stresas.
2007 metais draugai nusprendė savo tinklaraštį už 2 mln. dolerių parduoti verslininkui Benui Huh, kuris nesutarimų su „I Can Haz Cheezburger“ turėjo ir anksčiau. Netrukus B. Huh perėmė verslą ir tapo jo vadovu.

Viskas, ką padarė E. Nakagawa ir K. Unebasami, tiesiog pradėjo internete skelbti išties juokingus kačių memus, ir gana greitai jiems ėmė lankstytis internetas. Idėja jums – sukurti šunų memams skirtą tinklaraštį. Jeigu pasiseks, gal kada parduosite už milijoną ar kitą.

Foto: Shutterstock