Mes linkę pasitikėti žmonėmis ir jų rekomendacijomis. Ne prekių ženklais ir jų reklamų tinkleliais. Labiau tikime savo kaimynu ar pusbroliu, kad ir parašiusiu žinutę su klaidomis ir prasta nuotrauka nei TV reklama. Nes tikime, kad pirmasis neturi intencijos mums parduoti, o greičiausiai dalinasi nuoširdžia patirtimi, pranešime žiniasklaidai savo nuomone dalijasi komunikacijos specialistas Mindaugas Sakalauskas.

Pasak „Nielsen” kompanijos atliktos vartotojų pasitikėjimo reklama apklausos (angl. Global Trust in Advertising), labiausiai pasitikime pažįstamų žmonių rekomendacijomis – net 92 proc. apklaustųjų. Tuo tarpu reklamomis TV, spaudoje ar internete pasitiki mažiau nei 50 proc. apklaustųjų.
Įtraukti darbuotojus

Prekiniams ženklams, norintiems komunikuoti apie išskirtinę organizacijos kultūrą, būtina įtraukti darbuotojus į socialinių tinklų veiklą. Svarbu, jog tas įsitraukimas būtų kuo natūralesnis ir savanoriškas.

Mindaugas Sakalauskas

Sukurkite varžymąsi kolegų tarpe, kad jie norėtų įsitraukti į socialiniuose tinkluose pateikiamą turinį – dalintis juo, komentuoti ar persiųsti. Galite skirti prizą ar nominuoti aktyviausius mėnesio darbuotojus. „Geimifikacija” jums padės įtraukti kolegas ir dažniau bei originaliau dalintis kuriamu turiniu. Taip ne tik turėsite didesnį įsitraukimą socialinėje erdvėje, bet ir padidinsite šansus ieškodami naujų talentų.

Įdomu tai, kad pasak „Sprout Social” atliktos apklausos 21,6 proc. darbuotojų net nėra tikri, ar darbdaviai nori, kad jie dalintųsi įmonės socialinių tinklų paskyrų turiniu. Tad labai svarbu perteikti kolegoms šią žinutę ir juos skatinti.

Svarbu pažinti savo auditoriją

Labai svarbu gerai suprasti savo tikslinę auditoriją ir kaip geriau patraukti jos dėmesį. Jei ieškoma aukštos kvalifikacijos ir daug patirties sukaupusių specialistų, vargu ar jiems įspūdį darys stalo futbolas, nemokami užkandžiai biure ir trankūs savaitgaliai su baidarėmis.

Galbūt jie labiau įvertins žinutes socialiniuose tinkluose apie top užsienio įmones su kuriomis dirbate, naujausius sprendimus, kuriuos įgyvendinate ar didelės apimties projektus, kurie paliks pėdsaką. „Focus Vision“ atliktame tyrime 43 proc. kandidatų teigia, kad jie renkasi naują darbovietę dėl prasmingo darbo.

Taip pat pasakokite. Žmonėms patinka istorijos su tikrais herojais, personažais. Ar tai būtų programuotojas, ar duonos kepėjas, visuomet yra įdomių istorijų bei įdomių žmonių. Atraskite temą ar kampą, apie kurį norite pakalbėti ir rasite istoriją, kurią kažkas iš jūsų biuro patyrė.
Pasakodami darbuotojų istorijas taip pat turėsite galimybę pagerinti ir vidinę įmonės komunikaciją. Vieniems kolegoms bus įdomu dalyvauti procese, kitiems stebėti galutinį rezultatą, tretiems jį aptarinėti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)