Bendrovės vadovas L. Yla DELFI patvirtino, kad P. Indriūnaitė palieka įmonę ir pradeda dirbti „Google Lithuania“.

„Pija nepakeitė savo nuomonės ir nusprendė keliauti dirbti į „Google“. Šiandien yra jos paskutinė darbo diena, ji jau anksčiau pateikė prašymą. Tikėjomės, kad galbūt persigalvos“, – sako jis.

Nušovė tris zuikius

Anot jo, šia reklamine kampanija pavyko nušauti du zuikius, o gal net tris. Visų pirma, pačiai Pijai įmonė esą padovanojo gerą emociją ir prisiminimą. Antra, šioje situacijoje „CityBee“ gavo itin daug dėmesio. Trečias dalykas – Pija turėjo galimybę dar kartą pasitikrinti savo sprendimą.

„Kiek mes su Pija šia tema bendravome, toks mūsų žingsnis buvo paskutinis noras parodyti: „Žiūrėk, kur tu kitur rasi tokią crazy komandą, kuri ryžtųsi žengti tokį drąsų ir nestandartinį žingsnį?“ ir kad „CityBee“ – įmonė be ribų. Daug kur rinkodaros profesionalus bandoma įdėti į tam tikras dėžutes, ypač didžiulėse korporacijose, kur užduotys „nuleidžiamos“ iš centrinių biurų ir tu tiesiog jas adaptuoji, o „CityBee“ yra augantis lietuviškas verslas, sparčiai žengiantis į tarptautinę areną, ir mes į viską žiūrime šiek tiek kitaip – kūrybiškiau ir kitu kampu“, – komentuoja L. Yla.

Vyras pripažįsta nuėjęs panašų kelią – dirbęs „CityBee“ rinkodaros vadovu jis nusprendė praplėsti savo akiratį ir išvažiuoti į JAV.

„Puikiai suprantu žmonių, ypač jaunų specialistų, argumentą, neva „iš giedro dangaus nukrito galimybė, tad aš noriu pabandyti ir žinoti rezultatą, o ne gyventi likusį gyvenimą su klaustuku „O kas būtų buvę, jei būtų buvę?“– dėsto jis.

Lukas Yla

DELFI primena, kad pirmadienio ankstų rytą Vilniuje, Kalvarijų g., išdygo didžiulis reklaminis stendas su šūkiu „Pija, pasilik!“. Juo padabinta ir pusšimtis „CityBee“ automobilių. Maža to, buvo sukurtas ir vaizdo įrašas, kuriame Piją likti įmonės gretose ragina ne tik kolegos, bet ir Lietuvos žinomos asmenybės. Visa ši reklaminė kampanija kilo po to, kai „CityBee“ rinkodaros vadove dirbusi P. Indriūnaitė gavo darbo pasiūlymą iš JAV informacinių technologijų giganto „Google“ padalinio Lietuvoje „Google Lietuva“.

Pirmadienį P. Indriūnaitė DELFI komentavo, kad ši netikėta staigmena ją privertė iš naujo svarstyti savo sprendimą, kurį esą planavo priimti artimiausiu metu. Tačiau rinkodaros specialistė dar kartą apie savo sprendimą komentarų DELFI nepateikė.

Geriau už bet kokį rekomendacinį laišką

„Džiaugiuosi, kad Pijai suteikėme didžiulį pliūpsnį gražių emocijų ir prisiminimų. Pirmadienį biure smagiausia buvo stebėti jos reakciją – sutrikusią ir nesusipratusią, kas čia vyksta, kai pamatė, kad tapo interneto memu ir žiniasklaidos žvaigžde vienai dienai ar savaitei“, – juokiasi L. Yla.

Anot įmonės vadovo, Pija visą šią kampaniją vertina vien tik iš teigiamos pusės: „Kaip ji pati sakė – toks dalykas yra didžiausias boso įvertinimas ir šimtą kartų geriau už bet kokį rekomendacinį laišką. Mes buvome viena pirmųjų jos darboviečių. Pati pirmoji, kur gavo tokią laisvę, galimybę pasireikšti ir daug atsakomybių. Mes Pijai sakėme, kad ji visada bus laukiama mūsų komandoje. Ką gali žinoti, gal po savaitės, o gal po mėnesio, metų ar dvejų Pija persigalvos.“

Pirmadienį pasirodžius straipsniui apie Pijos istoriją, pasipylė itin daug komentarų, neva darbdavys šia neįprasta priemone jaunai darbuotojai daro didelį psichologinį spaudimą, tačiau pats vadovas iš tokių komentatorių tik juokiasi.

„Tokie komentarai parodo, kad Lietuvoje daug žmonių neturi santykio su savo darbdaviu, su kuriuo būtų atviras žmogiškas bendravimas. Jei būtume žinoję, kad Pijai toks dalykas nepatiks, jį priims neigiamai, įsižeis ar kad iš tikrųjų bus tam tikras psichologinis spaudimas, tuomet mes to nebūtume darę. Kadangi pažįstame Piją, ji pati galvojo kūrybingas idėjas, žinojome jos požiūrį, kad tokį dalyką priims tik teigiamai, kaip fantastišką siurprizą ir savotišką dovaną nuo įmonės.

Spaudimas – blogos emocijos, tai kam tą daryti? Su Pija kalbėjome, kad jos paskutinis sprendimas neturi būti priimtas, vertinant, kad viena įmonė jai padarė reklaminę kampaniją, o kita ne. Jeigu ji būtų pasilikusi „CityBee“ tik todėl, kad mes sukūrėme reklaminę kampaniją, po kurio laiko vis tiek kirbėtų klausimas „o kas būtų buvę, jei būčiau išėjusi?“ Tai neturėtų skatinti priimti sprendimo. Mes tai darėme dėl paprastos priežasties – kad parodytume Pijai, kad čia yra vieta, kur galima įgyvendinti pačias beprotiškiausias idėjas“, – L. Yla atsako į internete pasklidusius komentarus.

„Pakelkit Pijai atlyginimą!“

Dar kiti komentaruose rašė, kad pirmiausia „pakelkite Pijai atlyginimą“ ir galbūt ši pasiliks, neva darbuotojui, visų pirma, svarbu geras darbo užmokestis.

„Vieni dirba dėl atlyginimo, kiti – dėl galimybės save realizuoti, aukštesnių siekių ir galimybės mokytis, taip pat ir dėl atlyginimo, kuris atitinka sugebėjimus ir profesionalumo lygį. Vieniems aktualu gauti kuo didesnį atlygį ir jie dirbs bet kokį neįdomų darbą. Kiti ieško, kad atlyginimas atitiktų sugebėjimus ir gautų kitų pridėtinių verčių, t. y. galimybę mokytis, pasireikšti, turėti normalų sveiką santykį su savo darbdaviu, kad eitų į darbą kaip į šventę, o ne vergovę, kur einama tik dėl to, kad moka didesnį atlygį“, – įsitikinęs L. Yla.

Kalbėdamas apie atlyginimus „CityBee“ vadovas pasakoja, kad įmonėje įsitvirtinusi tam tikra politika: „Kalbame su darbuotojais apie perspektyvas įmonėje, kur darbuotojas save mato, kur jis nori kilti, kaip vystyti karjerą, dėliojame planus, ką reikėtų daryti, kad jis pakiltų į tą poziciją, ką turėtų išmokti, kad iki jos užaugtų.“

Pija Ona Indriūnaitė

Sulaukė daugiau nei 100 CV

Kaip pasakoja L. Yla, per kelias dienas į rinkodaros poziciją įmonė sulaukė daugiau nei 100 CV. Taip pat jis pridūrė, kad nuspręsta ieškoti ne vieno, o dviejų rinkodaros specialistų. Anot jo, Pija iškėlė aukštą kartelę, tad norima surasti darbuotojų su žibančiomis akimis, beprotiškomis idėjomis ir, žinoma, noru jas įgyvendinti.

„Toliau skelbsime dar didesnę atranką. Mūsų veiklos spektras dar labiau plečiasi. Nuo spalio mėnesio paleidžiame lengvuosius automobilius Rygoje, o spalio viduryje – Taline. Kadangi įmonė skiria didelį dėmesį rinkodarai, nusprendėme, kad reikėtų iškart pasirūpinti dviem rinkodaros specialistais. Vienas skirtų daugiau dėmesio Lietuvos rinkai, o kitas būtų atsakingas bendrai už visas rinkas. Toks, koks „CityBee“ yra Lietuvoje, pataptų Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje“, – dėsto L. Yla.

Kampanija prisidės prie sėkmingesnės Pijos karjeros

Kaip sako vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė, 100 gyvenimo aprašymų į vieną poziciją – itin daug. Anot jos, jei į „CityBee“ skelbimą atsiliepė 100 kandidatų, yra didelė tikimybė, kad iš geriausią praktiką rinkoje formuojančių bendrovių taip pat ateina žmonių, tad „CityBee“ esą turės iš ko išsirinkti kompetentingą naują rinkodaros vadovą.

„Rinkodaros vadovų darbo rinka – gana sudėtinga, nes rinkodaros vadovų kalvės – geriausios mokyklos – gamybinės įmonės, gaminančios galutinį produktą, greitos apyvartos prekėmis prekiaujančios įmonės ir mažmeninės prekybos tinklai. Tokių bendrovių Lietuvoje neturime labai daug, kad galėtume išsiugdyti labai kompetentingų rinkodaros vadovų“, – komentuoja žmogiškųjų išteklių ekspertė.

Laura Duksaitė-Iškauskienė

Maža to, kaip ji sako, didelė tikimybė, kad susirasti darbuotojų ne tik į rinkodaros, bet ir į kitas pozicijas įmonei bus lengviau, nes po šios reklaminės kampanijos žinomumas esą yra itin didelis.

L. Duksaitė-Iškauskienė visą kampaniją vertina 100 balų: „Nėra geresnės darbdavio įvaizdžio kampanijos, nei jie padarė. Iš tiesų nesu mačiusi nieko panašaus. Jei lygintume šią ir „Lidlo“ „Ačiū, ne“ kampanijas, tikėtina, kad „CityBee“ rezultatas yra geresnis. Vien todėl, kad ji sulaukė itin didelio žiniasklaidos dėmesio. Antras dalykas, įmonė pademonstravo savo bendruomenišką rūpestį darbuotoja – tai itin žavi. Nauda yra didžiulė.“

Ekspertė šios kampanijos nevertina kaip psichologinio spaudimo, atvirkščiai, sako, kad tai – itin profesionaliai į jauną žmogų orientuotas dėmesys. Jos manymu, ši kampanija prisidės ir prie sėkmingesnės Pijos karjeros bei didesnio žinomumo darbo rinkoje.

„Tokia priemonė atskleidžia įmonės gebėjimą parodyti dėmesį netradiciniu būdu. Taip pat parodo įmonės kultūrą bei vertybes. Šiai kampanijai išleisti pinigai įmonei atneša daugiau naudos – pritraukiami darbuotojai ne tik į šią poziciją, bet ir į visas kitas, nes jie nušovė ne vieną zuikį. Žinoma, jiems gaila, kad kolegė išeina, bet susiras kitą. Šiai merginai didelė nauda dėl žinomumo ir ateities karjeros. Manau, kad tiesiog pakeltas darbo užmokestis tokios naudos nebūtų atnešęs niekam“, – neabejoja L. Duksaitė-Iškauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (177)