Atskleisime 5 svarbiausius veiksnius ir veiksmus, kuriuos pritaikę realybėje tapsite nepavejamais karjeros sprinteriais, rašo darbo paieškų portalas CV Online.

1. Karjeros tikslas

Nepriklausomai nuo to, esate rinkos naujokas ar patyręs specialistas, jei norite pokyčių, turi žinoti, kokių. Naujas karjeros etapas prasidės nuo to, kai kuo tiksliau ir konkrečiau apsibrėšite tikslą, pvz. ieškau darbo pagal specialybę, pagal mano asmenines savybes ir turimą patirtį galėčiau atlikti x užduotis ir funkcijas, prisiimčiau x atsakomybę, darbas turėtų būti x vietovėje, atlyginimo intervalas turėtų būti x, o įmonė užsiimti x veikla.

Elementaru, kai žinote, ko ieškote, lengviau tai randate. Atsižvelgiant į vidinius ir išorinius veiksnius, tikslas eigoje gali kisti. Tai normalu. Tikslų gali būti įvairių, pvz. pakilti pareigose, įgyti naujų įgūdžių, prisiimti daugiau atsakomybės ir pan. Ir dar, tikslas turi būti realus ir jūsų tikslas, o ne mamos sugalvotas.

2. Laikas

Trumpai kalbant, laikas – pinigai. Galite galvoti, kad su metais jūs, kaip specialistas, tik gerėjate, dar padirbėsite ir jau tada kažką keisite, dar pakentėsite metus ir jau tada ieškosite geresnio darbo, atiduosite paskolą ir tada bus galima pagalvoti apie save. O mes sakome, geriausias laikas pokyčiams yra dabar. Ne ateinantis pirmadienis, ne ateinantis mėnuo, ne nauji metai, ne ne ne. DABAR. Nes jei jau pribrendote karjeros pokyčiams, tai ženkite ryžtingą žingsnį. O tai ypač svarbu, jei dirbate nemėgiamą darbą, neaugate ir netobulėjate jame, tuomet laikas tampa jūsų priešu, nes darbo patirties eilutėje užfiksuoti darbo, iš kurio jau seniai norite išeiti, metai jums neprideda vertės.

Taip, yra laikotarpių, kai darbo rinka suaktyvėja, tai rugsėjis-spalis, sausis-vasaris, balandis-gegužė, tačiau, kalbant apskritai, nėra blogo laiko darbo paieškai, gali būti tik netinkamos priemonės.

3. Vieta

Būkite ten, kur „žvejoja“ geriausi darbdaviai. Būkite ta žuvele, kurią nori sugauti geidžiamiausios įmonės. Ir kalbam mes ne apie kokius prūdus, o apie rimtus karjeros portalus, patikimus, darbo paieškai skirtus socialinius tinklus, na, ir žinoma, jūsų draugus, kolegas ir artimuosius, kurie gali jus rekomenduoti tam, kam reikia.

Kaip dažnai jūs lankotės karjeros portaluose ir kaip dažnai apie save pranešate darbdaviams (nepamirštant kokybės), taip pat gali gerokai padidinti karjeros augimo šansus.

4. Reklama

Šiuo atveju, jums svarbiausia pasirūpinti trimis savireklamos elementais:

Jūsų, kaip profesionalo, įvaizdžiu (apranga, šukuosena, CV nuotrauka)

Jūsų CV (patarimai, kaip parašyti gerą CV)

Komunikacija, t. y. informacijos sklaida apie save, akcentuojant savo privalumus ir tinkamumą x darbams.

5. Investicijos

Atsakykite sau į tokį klausimą, jei būtumėte darbdavys, ar investuotumėte į save kaip į specialistą? Samdytumėte patys save konkrečiam darbui, į kurį šiuo metu norite nusiųsti CV? Atitinkate reikalavimus?

Darbdavys galvoja taip pačiai, ar aš noriu investuoti į šį kandidatą, o gal man vertėtų samdyti tokį specialistą, kurio nereikia apmokyti ir jis gali pradėti dirbti jau dabar. Kol darbdaviai nepradėjo svarstyti verta ar neverta investuoti į jus, investuokite į save patys, tobulinkite savo įgūdžius, domėkitės savo srities naujovėmis, lankykite tobulinimosi kursus, skaitykite profesinę literatūrą. Investuoti į save visuomet verta. Žinios ir kompetencijos suteikia daugiau pasitikėjimo ir prideda karjerai pagreičio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)