Trys milijonieriai pataria, kaip parašyti elektroninį laišką, kuris patrauktų dėmesį:

1. Smūgiuokite, užmeskite jauką.

Gary‘is Vaynerchukas, kompanijos „VaynerX“ įkūrėjas, vadovas, knygos „Crushing It!“ autorius

Pradėkite laišką pažadu, toliau – dėstykite tai, ką norite pasakyti. Viskas prasideda nuo tinkamo laiško pavadinimo – turite patraukti gavėjo dėmesį.

„Google“ paieškoje rasite dėmesį patraukiančių mano laiškų pavadinimų pavyzdžių. Koks turėtų būti laiško turinys? Smūgiuokite, užmeskite jauką. Siųskite elektroninį laišką, kuriuo siekiate vien tik užmegzti santykius. Kai pirmiausia informuojate ar kažką duodate, kai išmintingai užmezgate kontaktą, žmonės labiau linkę pirkti iš jūsų.

Galiausiai nesiuntinėkite visiems laiško kopijų – reikia bendrauti su žmonėmis, megzti santykius. Jokie robotai, automatiškai sugeneruoti atsakymai ar bendravimo su klientais programėlės to nepadarys už jus.

Darbo kompiuteris

2. Nieko neprašykite, nebent jums tikrai to reikia.

Kara Goldin.Kompanijos „Hint Inc“ įkūrėja, vadovė, skaitmeninės programos verslininkams „The Kara Network“ kūrėja

Aš niekada neprašau atsakyti, nebent man iš tiesų reikia pagalbos. Jei prašau, aiškiai tai nurodau laiško pavadinimo eilutėje, pvz.: „Sveiki, rašo Kara. Ar galėčiau paprašyti pagalbos?“ (tik nedarykite to per dažnai – žmogaus galima prašyti kartą, na, du kartus savo gyvenime).

Štai, kaip kartą man nutiko: Dėl gedimo feisbuko mokėjimų sistemoje mūsų reklamas feisbuke nutraukdavo, vos tik pasiekdavome tam tikrą peržiūrų skaičių ir išleisdavome tam tikrą sumą. Nors pažinojau atsakingą asmenį – Sheryl Sandberg, nenorėjau jos trukdyti. Vis tik tai tapo problema, tad galiausiai parašiau jai elektroninį laišką: „Sveika, Sheryl, rašo Kara. Ar galiu paprašyti pagalbos vienos skubiu klausimu?“

Ji greitai atrašė, paprašė išsamiau papasakoti, paskui problemą pašalino per pusvalandį. Feisbukui irgi buvo naudinga, nes mes pradėjome skirti reklamoms daugiau pinigų.

3. Pažinkite savo auditoriją

Michelis Falconas, verslininkas, pranešėjas, knygos „People-First Culture“ autorius

Jei norite patraukti elektroniniu laišku dėmesį, turite galvoti kaip jūsų recipientai. Mes mokome darbuotojus perprasti įvairius klientų asmenybės tipus, kad galėtume tinkamai juos aptarnauti. Galite to pasimokyti, siųsdami elektroninius laiškus:

-Jei rašote direktoriui, kuris mėgsta iš karto eiti prie reikalo, siųskite tokio pobūdžio elektroninį laišką. Nerašykite ilgų paaiškinimų, neminėkite vietos sporto komandos.

-Jei rašote bendrauti mėgstančiam žmogui, kuris mėgsta pokalbius įvairiomis temomis, galite pasinaudoti programėle „Vidyard“ ir nusiųsti asmeniškesnio pobūdžio videolaišką. Pasiteiraukite apie augintinius, duokite valios fantazijai.

-Jei rašote pasyviam žmogui, kuris rezervuotas, iš pradžių linkęs bendrauti oficialiau, stenkitės išlaikyti balansą tarp pirmo (tik apie reikalus kalbantis žmogus) ir antro (mėgstantis pabendrauti įvairiomis temomis) variantų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)