Viešųjų ir administracinių paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę, jų prieinamumo didinimas yra kertinis uždavinys siekiant standartizuoti klientų aptarnavimą, gerinti paslaugų teikimo kokybę. Šį tikslą sau kelia naujoji Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Ilgametę darbo su klientais patirtį dinamiškoje ir itin didelio dėmesio klientų aptarnavimo kokybei reikalaujančioje telekomunikacijų rinkoje turinti D. Karaliūnienė prie Registrų centro komandos prisijungė pirmadienį.

„Registrų centro teikiamos paslaugos turi būti standartizuotos, procesai aiškūs, kokybė gerinama diegiant vienodą klientų aptarnavimo sistemą. Norint to pasiekti, būtina perkelti viešąsias ir administracines paslaugas į elektroninę erdvę bei užtikrinti šių paslaugų prieinamumą ir sklaidą, skatinti gyventojus naudotis elektroniniu būdu teikiamomis viešosiomis paslaugomis, kuriomis būtų paprasta ir patogu naudotis. Savaime suprantama, fizines klientų aptarnavimo vietos turi likti klientams prieinama ir patogia galimybe operatyviai gauti jiems aktualias paslaugas“, – sako naujoji Registrų centro klientų aptarnavimo direktorė.

Apie poreikį vystyti e. paslaugas ir didinti jų prieinamumą liudija ir nuolat augantis Registrų centro teikiamų paslaugų elektroninėje erdvėje kiekis – pernai įmonės teikiamomis e. paslaugomis pasinaudota daugiau kaip 250 tūkst. kartų, arba 15 proc. daugiau nei 2017-aisiais.

Anot jos, įmonė taip pat privalo užtikrinti ir komercinių paslaugų teikimo kokybę, plėtoti šiuo metu jau teikiamas ir kurti naujas paslaugas, susijusias su kadastriniais matavimais ir turto vertinimu, analitinių duomenų teikimo ir kitas su nekilnojamojo turto formavimu susijusias paslaugas.
D. Karaliūnienė taip pat bus atsakinga už nuo kovo pradėjusių veikti Vakarų, Vidurio ir Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centrų veiklą. Iš viso juose klientus kasdien aptarnauja daugiau kaip 200 specialistų.

Teisininkės išsilavinimą turinti D. Karaliūnienė pastaruoju metu dirbo bendrovėje „Energijos skirstymo operatorius“, kur vadovavo Investicijų planavimo padaliniui. Prieš tai ji daug metų užėmė įvairias vadovaujamas pareigas telekomunikacijų bendrovėje „Omnitel“ ir vėliau „Telia Lietuva“ ir buvo atsakinga už įmonės mažmeninio tinklo vystymą, strategijos kūrimą ir įgyvendinimą
D. Karaliūnienė papildys jau baigiamą formuoti aukščiausio lygio Registrų centro vadovų komandą.

Neseniai prie jos prisijungė strateginio vystymo direktorius Adrijus Jusas, registrų tvarkymo direktorius Kazys Maksvytis, Informacinių technologijų centro direktorius Rolandas Ryliškis ir finansų ir administravimo direktorius Sergejus Ignatjevas. Šiuo metu taip pat vyksta atrankos į dar dvi vadovaujančias pozicijas – ieškoma naujojo paslaugų valdymo direktoriaus ir teisės departamento vadovo.

Nuo kovo 1 dienos įsigaliojo naujoji Registrų centro organizacijos struktūra, leidusi išgryninti įmonėje vykstančius procesus ir aiškiai sudėliojusi atsakomybės sritis. Pagal naująją struktūrą už pagrindines įmonės veiklos sritis atsakingi 6 tiesiogiai įmonės generaliniam direktoriui pavaldūs direktoriai.