Visada ieškote būdų, kaip pagerinti jau egzistuojančius dalykus

Buvęs „Apple“ vadovas ir „Pepsi“ prezidentas Johnas Sculley pasakojo, kad per visą savo karjerą jis sau vis užduodavo klausimą: „Kodėl tai daroma šitaip?“ Pasak jo, sėkmė labiausiai priklauso nuo noro rasti tokį problemos sprendimą, kuris iki tol niekada dar nebuvo taikytas.

Nebijote nesėkmių

Keturios didžiosios technologijų gigantės – „Apple“, „Google“, „Facebook“ ir „Amazon“ yra numačiusios erdvės galimoms nesėkmėms, kai išbando kažką naujo.

Jei norite padaryti sėkmingą karjerą, iš anksto nusiteikite, kad kelyje pasitaikys nesėkmių. Neplakite savęs už jas – išmokite pamoką, o pačią nesėkmę pamirškite.

Esate linkę protingai rizikuoti

Turtingiausias pasaulio žmogus, „Amazon“ vadovas Jeffas Bezosas ne kartą yra pasakojęs, kaip nusprendė, kuriai rizikai verta ryžtis.

Turtingi žmonės

Viename interviu J. Bezosas paaiškino, kaip jis nusprendė įsteigti „Amazon“.

„Aš supratau, kad sulaukęs 80-ies nesigailėsiu, kad pabandžiau dalyvauti tuo metu naujame reiškinyje, vadinamame internetu, kuris, kaip aš jaučiau, taps labai svarbiu dalyku. Žinojau, kad net jei man nepasiseks, aš nesigailėsiu dėl savo sprendimo. Taip pat žinojau, jog labiausiai gailėsiuosi dėl to, kad nepabandžiau. Šitas nusivylimas mane persekiotų kasdien.“

Esate malonus (-i) su žmonėmis, net jei jie nėra už jus viršesni

Ekspertų teigimu, labai svarbu išlaikyti gerus santykius su draugais ir bendradarbiais. Karjeros pradžioje mes pradedame dirbti su panašaus amžiaus ir pozicijos žmonėmis, ir būtent šie žmonės gali padaryti didžiausią įtaką mūsų gyvenimui, nes mes kartu su jais kylame ir krentame, ir vėl kylame. Vėliau karjeroje tolesni pasiūlymai dažniausiai yra gaunami būtent per ryšius su draugais ir bendradarbiais – per pažįstamų pažįstamus. Be to, mums daro didelę įtaką aplinka, kurioje praleidžiame daugiausiai laiko. Todėl svarbiausia – elkitės su visais maloniai ir pagarbiai.

Kasdien skiriate laiko mokymuisi

Jūs skirate dalį dienos mokymuisi – skaitote ar gilinatės į pasirinktą sritį, plečiate horizontus.
Ekspertai rekomenduoja bent 10 proc. darbo dienos skirti tokioms veikloms, kaip skaitymas, paskaitų klausymas, pokalbiai su ekspertais, dalyvavimas renginiuose.

Save vertinate racionaliai

Organizacijų psichologė Tasha Eurich sako, kad dauguma žmonių nežino, kaip juos mato kiti. Tad tie žmonės, kurie labiau suvokia, kokie jie atrodo kitiems, paprastai būna sėkmingesni. T. Eurich pataria susirasti vieną ar du „mylinčius kritikus“ – žmones, kurie mus vertina, bet kurie sugeba būti sąžiningi, ir kuriems rūpi mūsų interesai. Reguliariai kreipkitės į juos ir prašykite patarti, kaip jūs galėtumėte pagerinti savo darbą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)